11
Jul
12

plecat la muntele negrilor!

Fratilor plec in concediu intr-o destinatie exotica! Probabil v-ati prins din titlu! Cum ar zice americanii: “I’m going to see the mountain niggers and the mountain bitches!”

A fost o chestie asa de ultima ora, ca altfel ma duceam si eu intr-o tara de albi! Ca mie nu-mi plac oamenii bronzati nenatural, decat daca sunt bronzati la solar. Plus ca nici de sex nu poate fi vorba, ca negrii sunt super dotati! Sau poate mi-o trage vreo negresa, d-asta de la munte, din mila! Una peste alta colegul Killkenny a insistat, si cu el nu mi-e frica, ca el a facut armata. Si oricum daca n-o fi in stare sa ma apere de canibali sunt sigur ca e primul pe meniu, fiind mai bogat in calorii decat umila mea persoana.

Asa ca o saptamana si vreo cateva zile, din care 5 pe drum, o sa pun blogul in cui. Va fi nevoie sa va luati intelepciunea din alta parte, recomand cartoanele de oua sau etichetele de pe sticlele de insecticid.

In alta ordine de idei, voi fi ostatic in orasul numit, stai sa caut, Timisoara? sau Timishwar? …ceva de genul, pe parcursul zilei de vineri. Cum nu vorbesc limba, decat mult mai repede, si cu mai mult volum, ma gandeam daca e vreun cititor, sau cititoare, sau un stalker ceva, care ar putea sa ma indrepte catre primul camin cultural din oras!? Evident ca treaba asta trebuie sa urmeze niste reguli stricte de igiena! Mai exact respectivul/a nu are voie sa mentioneze altcuiva, nici macar sufletului pereche, frumusetea mea nenaturala, sau inteligenta intimidanta. Nu de alta, dar sunt marci inregistrate in conturile mele secrete din Elvetia!

In improbabila situatie, in care un timisorean vrea, … si reuseste sa citeasca, … si sa proceseze mesajul pana vineri, sa vorbeasca in timp util sau sa-si pozeze penisul si sa-si faca insigna si sa o poarte tot restul anului! Fetele care n-au ce poza, oricat ar cauta prin vecini, vor primi o insigna gratis cu prima ocazie cu care Killkenny depaseste masura la bautura! Asa am grait si asa va ramane cat timp Muntenegru va avea negrii si Marea Neagra va fi verde!!!


8 Responses to “plecat la muntele negrilor!”


  1. July 12, 2012 at 12:19 AM

    Văleu, să pozezi și tu niște sârbi pe drum! Ca suvenir pentru Oama. Că doar știi ce slăbiciune am pentru ei 😀

    În rest ce să zic, frumos îți șade, Decsule: după ce că ești șomer mai iei și-o vacanță de la lenevie:)

    Hev fun!

  2. July 12, 2012 at 2:39 PM

    Sa te bucuri de un sejur placut! 🙂

  3. July 13, 2012 at 4:02 PM

    Deci in lipsa ta putem face ce vrem acilea? Orice vrem? ORICE?


M-a strafulgerat o idee