23
Jul
12

Cum sa identifici un roaker pe plaja

Sezonul cald pune ceva probleme pentru roakeri, mai ales aia care au auzit de Metallica si Megateth, si care acum lucreaza la corporatie si sunt cu nevasta si puradeii dupa ei. Evident ca nu mai pot umbla cu pleata in vant, ca sunt oameni seriosi, si nici par mult nu mai au, nici in blugi, eventual rupti, si bocanci, ca e cald. Asa ca roakerii de mai sus sunt nevoiti sa se deghizeze in oameni normali lipsiti de rebeliunea caracteristica.

Roakerii deghizati prefere bermude cu dungi perpendiculare, stilul foarte asemanator cu pantalonii de pijama, din motive care mie imi scapa. Papucii sunt de obicei d-aia cu bareta, din motive care din nou imi scapa, pentru ca mie aia mi se par cei mai ghei papuci, astfel incat am refuzat sa-i desenez si am desenat in schimb o reproducere dupa slapii mei originali EIFA!

Din nefericire pentru incercarea lor timida de deghizare, roakerii sunt legati prin juramant, facut la una dintre sedintele satanice despre care ati citit in ziarele pentru manelisti, sa poarte pana la moarte tricouri negre cu nume horror si/sau scarboase, gen “Canibal Ass Holes”, “Bloody Poop People” sau “Alien Green Flegm”. Asa ca indentificarea roakerului pe plaja se face practic intr-un singur pas: daca sunt peste 35 de grade si il vezi pe unul intr-un tricou negru e clar ca e din secta roakerilor, indiferent ca e cu laptopul si se uita la filme haioase cu pisici, sau ca incalzeste biberoane la soare.

Din pacate roakerii astia mai tineri nu stiu cum pot fi identificati. E adevarat ca de obicei se uita cu interes la persoanele de acelasi sex, dar din nefericire asta ne e un criteriu, pentru ca pot fi confundati cu ceilalti poponari care nu sunt roakeri.

Cam atat despre mare. Poate mai incolo scriu si despre cat de prosti sunt manelistii.

 

3 Responses to “Cum sa identifici un roaker pe plaja”


  1. July 24, 2012 at 12:56 PM

    Bine ai venit, Dex! Mi-a fost dor de tine! Am deschis blogul tau in fiecare zi, dar nu ti-am udat cactusii!
    E tot o poza facuta dupa tehnica aceea de care mi-ai mai spus?
    🙂 🙂 🙂


M-a strafulgerat o idee

