12
Feb
12

Cu Dex la agatat

Ma declar oficial cel mai prost agatzator din cluburile din Romania! De fapt, n-am dreptate, sunt locul 2, ca-l mai stiu eu pe unul mai varza decat mine. Daca stau bine si ma gandesc nici nu stiu cum de a supravietuit gena asta pana acum. Probabil o fi ca homosexualitatea, se inmulteste asexuat. Mi-e clar ca undeva gresesc, intre a sta ca boul si a ma uita la o fata si a nu fi in stare sa scot o vorba cand vine sa danseze langa mine, undeva e o problema. Mi-e neclar unde, dar clar e o problema.

Poate cine stie, de fapt nu e vina mea, poate am fost creat cu un scop, poate sunt darul lui Dumnezeu pentru femeile urate si cu tupeu. Dar daca ar fi asa, ar fi putut si Dumnezeu asta sa ma faca sa ma imbat mai repede ca sa le vad frumoase. Ca asa pana ma imbat eu la 4 noaptea, se plictisesc pana si alea si pleaca acasa.

Una peste alta macar la capitolul asta mi-e clar ca e vina mea. La alte chestii mai poti da vina pe unii pe altii, aici ciuciu, trebuie sa accepti cu stoicism ca esti un macho ratat. Va dati seama ca imaginea mea despre mine este un pic sifonata momentan din aceasta cauza. Si pentru ca merit, va rog sa radeti cu totii de mine ca sa-mi bag mintile in cap si sa ma apuc de agatat barbati, ca cu astia pot sa vorbesc fara probleme. Auzi tu, cat de trist, ditamai omu, aproape trecut de prima tinerete, nu e in stare sa deschida gura sa scoata doua vorbe!!! La ce mama dracului oi fi citit atatea carti daca nu pot sa scot doua cuvinte!!! Va rog radeti de mine cat va tin plamanii! Nu ma menajati! Eu ma duc sa stau cuminte cu solnita in colt si sa-mi presar sare in ochi! Fucking dork!

Folosind minunile tehnologiei moderne am adaugat si cateva variante de explicatii pentru afectiunea mea:


11 Responses to “Cu Dex la agatat”


  1. February 12, 2012 at 4:29 PM

    Deeex, ia-ma si pe mine! ne mai dam o idee unul altuia! Hai, ia-ma si pe mine!

  2. February 12, 2012 at 8:02 PM

    Măh, nu’ş ce să zic, dar e clar că nu ai nevoie de guvernante după tine.
    Dude, eşti genul care nu agaţă. pur şi simplu eşti genul care trebuie agăţat. Dar lasă-te frate agăţat odată. Ştiu că pare aiurea, dar e ca atunci când descoperi cartofii prăjiţi lângă lasagna Toată lumea îţi spune că e aiurea să mănânci aşa, dar gustul…. e bestial :))))
    So….lasă-te dude agăţat. Nu-ţi cade nimic pe jos. Eventual ţi se ridică…

  3. February 12, 2012 at 10:41 PM

    Dacă ești darul lui Zarathustra pentru alea urâte și cu tupeu mă bag și io-n seamă, Dexule! Numai să-mi zici pe unde umbli, te agăț de nu te vezi! 😀

  4. February 20, 2012 at 11:25 PM

    Noh bine. Dex e antofobic. Relativ. (ca nimic nu-i pe deplin)
    As rade, dar nu e chiar amuzant 😛 Omule drag, te rog eu, nu mai fi asa crispat. Nu cred ca esti un ,,macho ratat”, dar daca asa te simti, imbratiseaza-ti sinele si simte-te bine. Ca intri intr-un cerc tampit. Nu vorbesti cu fata pentru ca te consideri un ratat in domeniu. Te consideri un ratat in domeniu pentru ca nu vorbesti cu fata. Deci, vorbeste. Si ce daca zici tampenii? (la o adica nu ai nimic de pierdut, ca si daca taci, tot nu primesti nimic). Eventual, recunoaste imediat, ca ia uite ce tampenii ai zis si ca nu te pricepi la asta. Sinceritatea da bine, in general.

    • February 20, 2012 at 11:29 PM

      Vorbesc cu alte fete 🙂 Si nu, nu pe blog 😀
      Dar in rest trebuie sa recunosc ca o logica oarecare ai si tu. Din pacate aici logica are foarte putina influenta.
      Si razi odata, ca aia am cerut! Nu sfaturi! Sheeesh! :p

      • February 20, 2012 at 11:47 PM

        Asta speram si eu ca faci, in general, ca vorbesti cu alte fete (si nu pe blog) :))
        Am inteles ca in cadrul procesului de agatare intampini dileme 😛
        Si hei, logica are influenta, cand o interiorizezi si o asociezi unor emotii 😀

        Nu pot sa rad acum, ca ma doare ceva organ. (hahaha)


M-a strafulgerat o idee