09
Feb
12

Pe langa subiect

Vorbeam eu aseara cu Kenny, in drum spre bibliotecacarciuma:
Dex: “Bine ba ca m-ai scos iara la bere! Ziceam ca in seara asta stau si eu acasa sa fac lucruri utile pentru societate!”
Kenny: “Da ma, ca e mega util pentru societate sa stai sa te machesti si sa scrii pe blog!”

Al naibi prieten, imaginar, avea dreptate. Nu trec nici 24 de ore si eu stau sa ma machesc si sa scriu pe blog. Si ce planuri marete aveam la 10! Ce idei unice si deosebite aveam cand am plecat de la servici!!! Si cum mi-am bagat papucii in picioare si am luat berea din frigider, s-au dus pe copca.

Incepe sa incolteasca in mine o idee. Ideea ca poate eu nu sunt construit sa fac lucruri utile pentru societate. Adica, de ce sa ma vait, societatea m-am inzestrat cu destule calitati pentru a fi un parazit perfect. Sau chiar mai mult, as putea fi un element negativ, un terorist ceva, un mafiot, macar un sot abuziv sau un huligan d-ala de la fotbal. Dar sa zicem ca nu, sa zicem ca natura mi-a repartizat locul standard de privitor de TV si cititor de Libertatea. Este asta chiar atat de groaznic? 2219 milioane de romani zic ca nu.

Un indiciu in plus e ca si la blogerit ma invart cu succes pe la acelasi nivel. Visam si eu, ca multi altii, sa primesc un contract gras, sa fiu scenarist la Hollywood, sau macar sa am 2-3 amenintari cu moartea pe luna, sau 4-5 cereri in casatorie (desi inima mea i-am dat-o Mimozei, dar mi-a promis ca imediat ce face rost de bani o scoate de la amanet). Dar nu! Se pare ca pana si asta este peste puterile mele. La naiba, blogul lui Milogu’ are mai multe vizionari cand nu scrie nimeni pe el, decat am eu cand mai si scriu! Poate ar trebui sa nu mai scriu o perioada! Poate functioneaza.

Si ca sa imi pun sare (iodata, light, de mare)  pe rana, in singurul domeniu in care aveam sperante de performanta am inceput sa esuez din ce in ce mai tragic. Unii ar zice ca e imposibil! Dar da, a inceput sa-mi fie greu sa ma machesc! Cat de intoarsa pe dos e faza asta? A? A big failure to fail!

 

9 Responses to “Pe langa subiect”


  1. February 9, 2012 at 8:54 PM

    Băi Dexule, dacă ai fi beutor adevărat ai ști că nu există așa ceva precum „nu mă mai machesc”, există doar „n-am băut suficient” sau „nu beau ce trebuie”. Așa am pățit eu când îi dădeam cu vodka și-i dădeam și-i dădeam de aveam găuri în stomac, dar tot trează eram. Am trecut la bere.
    Cât despre restul…de ce dracului ai vrea să devii util pentru o societate în care-ți bagi pula zilnic de câteva ori? 😀

  2. February 10, 2012 at 12:12 AM

    Societatea actuala (si mai ales femeile) incurajeaza hedonismul. Nu datorezi nimic societatii. Fuck’em. Fuck’em all.

  3. February 10, 2012 at 12:51 PM

    Dude:
    1.Sper că nu faci şi tu precum o cunoştinţă comună mie şi Oamei care ori de câte ori avea chef să “testeze” piaţa vizitatorilor pe blog scria nişte articole din astea de despărţire înecate în sirop, ca după trei zile să revină mulţumită că s-au găsit vreo câţiva ameţiţi care să-i spună: “Vaaaai, ce păcat!!!, Nu plecaaaa, nu plecaaa” etc şi alte bulşituri din astea. Este adevărat că tipa scrie un gen de literatură romantică răsuflată care nu impresionează pe nimeni: nici ca gen şi nici ca stil, dar mă rog. Slavă domnului că tu nu eşti aşa. Sper 😀
    2.Nimeni nu munceşte pentru societate. Este cea mai aberantă şi mai tâmpită expresie pe care , bineînţeles, tot comuniştiii au scornit-o. Munceşte doar pentru tine, cât poţi tu de bine, şi ai să fii un adevărat pilon al societăţii. Cam asta e ideea.
    3.Aiuritule, să nu care cumva să dispari din blogosferă, că-mi bag picioarele, mă urc în maşină şi vin până la Bucureşti şi-ţi trag o chelfăneală cum nu ai văzut în viaţa ta. Vezi că am ajuns să fac 100 de abdomene pe zi şi trag de fiare 5 zile pe săptămână, Cred că nici măcar piedică nu-ţi doreşti să-ţi pun 😛


M-a strafulgerat o idee

