13
Feb
12

Meteo

In alte stiri, INMH a decis, pentru mai buna prevenire a consumatorului, inlocuirea, de la anul, a codului bazat pe culori, cu un cod mai usor de inteles. Enumeram cateva schimbari:

Cod de vant moderat: “Ha! Ha! Ii vazui curu’ lu’ Maricica!”
Cod de vant puternic: “Ha! Ha! Ii vazui tzatzele lu’ Maricica!”
Cod de tornada: “Ha! Ha! Ii vazui curu lu’ Maricica fix cand zbura acoperishu!”
Cod de ploaie: “Apa??? Ce mai urmeaza? Sapun?!??”
Cod de viitura: “Vasileee!!! Dute si ia doi litrii de tuica pana nu se inchide magazinu’!”
Cod de inundatie: “Blllgh! Bloopt blhhh! Bllght!”
Cod de fulguiala: “Stationarea obligatorie!”
Cod de ninsoare: “Oare mi-or ajunge 14 litrii de ulei?”
Cod de avalansa: “Vasileeee!!! Fa-mi o poza cum cobor eu cu muntele!!!”
Cod de extrema urgenta: “Toti cetatenii sunt rugati sa isi aseze cadavrele in asa fel incat sa nu perturbe circulatia rutiera!”
Cod de  atac terorist: “Toti cetatenii sunt rugati sa isi verifice cu atentie buteliile!”
Cod de razboi: “Stimati cetatzeni! Eu, Regele Romaniei, Victor Ponta, cu inima indoita, sunt nevoit sa accept predarea iubitei mele tarisoare! In urmatoarele zile vom incerca sa determinam cui o predam! Dumnezeu, Tovarasul Iliescu, sa ne ajute!”

5 Responses to “Meteo”


  1. February 14, 2012 at 4:10 AM

    :)))) Codul de avalanșă mi-a plăcut cel mai mult, recunosc.
    Băi, Dexule, io zic să-ți faci tricou cu adresa blogului și data viitoare când mergi în club chiar dacă intri în panică de se apropie gagicile de tine poate le faci curioase și intră să citească ce scrii. La ce umor ai sigur te trezești pe mail cu ceva oferte de futing.


M-a strafulgerat o idee

