14
Nov
16

Frica

fear-is-the-mind-killer

Zice lumea ca abordarea mea in care ii zici omului ca e prost si lash, de fapt nu e constructiva. Dau vina pe traumele din copilarie, ca asa imi zicea si tata mie “ca sa ma motiveze”, si uite ca am ajuns si eu imbecil. Dar eu macar am o scuza, sunt satul te tara asta in care orice decizie se ia din frica. Ba chiar am doua scuze, chiar sunt imbecil!

Romania, ca si America, traieste intr-o frica perpetua. Diferenta e ca romanii au adoptat varianta “intorc curul si totul o sa fie bine”, pe cand americanii au adoptat varianta “daca misca omoara-l, si apoi spune ca a fost legitima aparare”.

Si ei, si noi, stim ca lumea este rea, ca vrea sa ne futa, ca e plina de pericole, si ca sansele ca sa patesti ceva nasol sunt semnificative. Din pacate asa e, libertatea, democratia, cornul si laptele, alea 11 ore de servici de care te bucuri, au fost platite, cu sange, cu muci, cu namol, cu suturi in cur, si cu hipioti cantand dezbracati balade in varf de munte.

Frica, ca si alte lucruri nasoale dar naturale, cum ar fi chelia, sunt periculoase doar daca nu le accepti. Ce fac romanii acum, si probabil au facut si in mileniul precedent, e sa-si intinda alea 2 fire de par, impaturite in 4, pe frunte, ca Basescu, in speranta ca daca nimeni nu vede, realitatea e alta.

Din pacate, pe realitate o doare in cur de parerile, visele si comploturile tale la adresa ei.

Revenind la subiect, sa luam o stire la intamplare: Trump si Putin au vorbit la telefon! Nici n-am citit stirea, ca in ziua de azi numai titlul conteaza, si reactia normala la titlu este: Armatele ruse au ocupat Bucurestiul, fura si violeaza tot ce prind, s-au mutat cu tine si familia in casa, ti-au mancat mancarea, ti-au futut bunica, si fitu s-a inrolat in armata rusa si te-a batut si pe tine si pe nevasta-ta, pentru ca sunteti niste capitalisti imputiti!

Este ca v-ati pishat un pic in pantaloni la stirea asta? Foarte bine! Asa si trebuie! Ca o tara de mana a 15-a alcatuita din curve si lasi, dar nu tu, nu tu cititorule, tu esti misto, tu ai o sansa! Vedeti ce pozitiv sunt? Super smecher!

E ok sa te pisi in pantaloni! Poti sa faci si ceva caca, eventual pe tot! E doar o reactie instinctiva a organismului care te face sa te debarasezi de bagajul excesiv pentru a putea fugi, sau a te putea lupta mai bine. E unul dintre lucrurile alea pe care nu ti le spune istoria, dar ti le spun eu: Gengiz Han, ala cel mai smecher!? D-aia lupta asa de bine, ca in primele 2 minute de batalie il amuca cea mai mare diaree din imperiul mongol, dupa care chiar nu avea de ce sa-i mai fie rusine cand taia niste capete.

Ce voiam sa zic de fapt e: Am discutii despre politica cu oameni, rusia in sus si-n jos, rusofili, NATO, tara mica si d-astea! Vreau doar atat din partea interlocutorului, sa se pishe un pic pe el, si sa zica: Bai coae, dar chiar toate ideile mele proaste sunt din cauza ca mi-e frica? Oare pot sa trec peste asta si sa ajung la niste idei bazate mai mult pe intelect, si mai putin pe pata calduza si galbuie din chiloti?

Asa ca sa am si eu cu cine vorbi, nu de alta. Asa de la chilot galben, la chilot galben, ca nici eu nu sunt vreu curajos, doar ca eu nu-mi bazez ideile pe culoarea sau umezeala chilotului.

Acum ma scuzati, trebuie sa ma uit la un film cu actori de Oscar, Jachie Chan bineinteles, nu d-alea triste cu evrei si homosexuali.

0 Responses to “Frica”



  1. Leave a Comment

M-a strafulgerat o idee

