14
Oct
16

Bucharest, nu Constantinopol

Stii cum e cand esti roman si te joci jocuri si apare un personaj d-ala secundar pe care il cheama Vasile Ionesco, sau mai stiu eu, Burebista Novac Manole, si atunci iti dai seama ca p-acolo a lucrat un roman, si dupa aia nu-l vezi la “credits” si te gandesti ca ori a venit beat la servici, cu pula intr-o oala de ciorba, ori a muncit ca boul si l-au dat afara si nu i-a recunoscut nimeni meritele (patriotii sunt rugati sa-si tina penusurile microscopice in pantalonii dacici din piele de oae).

Azi mandria mea de patriot roman a atins maximul cand am gasit intr-un joc un personal, cred ca era femeie de servici sau ceva, numit Adrian Paunescu!!! In your face Budapest!!! Nu era nici un roman la credite, probabil oamenii lui Putin vor sa ne asocieze cu personaze d-astea odioase ca sa ne dezbine.

Desigur, dupa 5 minute am uitat aceasta mica bucurie cand am gasit un personaj numit Frak Drebin! 15 orgasme instant!!!

Apropos, jocul e “This is the police”

Si apoi m-am bagat in alt joc si acolo apare Bucharest, pe harta, si zic: “Eu ma duc la Bucuresti mama, nu ma intereseaza ce crezi tu, nu e plin de poponari, curve si popocurve, cum apare la televizor, e viitorul, e crema tarii mama, e viitorul meu!!!”

Si iti bagi picioarele in ce zice jocul si tii mortis sa te duci la Bucuresti: “Ceeee, 3000 de lire intre Londra si Bucuresti, cu trenul!!! Ce pula mea, e ca in realitate??? 29 de zile!?! Pai eu trebuie sa ocolesc pamantul in 80! Mai bine imi calc pe inima si aterizez la Cluj! Aaaa, Cluj nu e pe harta? He, he, he….”

Si ajungi acolo, si iti dai seama ca nimanui nu i-a pasat. E mult mai interesant la Port’o Prince, sau Kiribati, tot niste interni au lucrat la destinatiile astea imporbabile, asa ca sunt facute cu “oras generic”, “replica neutra numarul 3”, daca e vreun bou, sau roman in studiou, au scris ceva de Dracula.

Am mai jucat, acum multi ani, un joc facut de niste bulgari, cu Europa si ce mai stiau europenii pe la 1600, adica nordul Africii si Rusia, si am unificat din greseala Ungaria, si am primit un mesaj d-ala “Ai unificat Ungaria, 1000 de puncte! Buna seara Bucuresti!” Si atunci zic: “O sa unific macar Romania, ca nu ma simt Gingiz Han, sa unific lumea, sau ma rog, mai mult morminte!” Si am unificat Romania si am primit un mesaj d-ala: “” Nici un mesaj, pe nimeni nu intereseaza ca s-a unit Romania, sau ce e aia Romania.

Ma gandesc sa ma fac patriot. Din cauza ca am impresia ca o sa mai stau p-aci o vreme.Dar patriotismul clasic e stupid in sine “Sunt mandru ca parintii mei s-au futut aici si o sa mor pentru tara!”, si mult mai stupid pentru Romania: “Sunt mandru pentru ca Burebista, Stefan, Mihai, Dracula, Hagi, Nadis si Neumarkt!”

O sa inventez acum patriotismul de rit nou:

“Am fost intotdeauna gonoreea Europei, n-am contat, n-a existat, cand am existat am furat si am tradat, am fugit de lupta si am murit ca prostii, Nu mai avem unde sa coboram! Hai sa o luam de la zero si sa facem ceva! Propun modelul Gengiz Han in care ce nu se fute sau supune moare! Ar putea fi un inceput interesant de patriotism.”

0 Responses to “Bucharest, nu Constantinopol”



  1. Leave a Comment

M-a strafulgerat o idee

