05
Sep
16

Europa Libera – Radio Free Europe

free-europe

Citeam azi un articol despre securistii infiltrati pe la Europa Libera, articol in care la final scria: “Preluat de la Europa Libera!”

Eu am o problema cu oamenii care se analizeaza singuri, in afara de persoanele ananonime, gen eu. Adica daca n-ai nici o influenta, toate bune, cand deja esti cineva, este necesar sa respecti niste reguli.

In realitate eu am inteles ceva foarte interesant din articol, ca “Europa Libera”, dadea pe post o gramada de informatii primite de la tot felul de securisti, sau oportunisti din sistem, gen “integritate jurnalistica and shit”.

Eu am de fapt o problema cu “Europa Libera”, sau “Vocea Americii”, probabil cele 2 simboluri ale luptei anti-comuniste, in conceptia omului de rand.

Care e problema? Infiintate de CIA, trecute dupa aia pe grila de plata de la Departamentul De Stat, sau ceva, mi-e lene sa caut, exista pe net.

Care mai e problema?

Pai eu daca sunt impotriva guvernului Ponta, care evindent a fost un cacat, condus de un cacat, votat de cacati, si construit pentru un viitor de cacat, pot sa iau bani de la rusi ca sa il schimb? Adica e etic? E legal, macar? Probabil ca da! E patriotic? Pot sa iau bani de la americani? Chinezi? Bulgari? Unguri?

Cumva baetii astia de la Europa Libera au ajuns niste eroi, desi in esenta erau, si sunt, in masura in care chestia asta inca exista, o portavoce a statului SUA, ca sa-i reprezinte interesele. Si condus, ca o coincidenta, de un evreu, cacoincidenta.

Deci, sa ne gandim. Romania era, groso modo, intr-o relatie de conflict cu SUA, mult mai conflict decat suntem acum cu Rusia, sau decat e acum SUA cu Rusia. Si niste oameni, care s-au tirat bine merci d-aci, s-au gandit ca cea mai buna metoda de a darama regimul totalitar, este sa te aliezi cu dusmanii tarii.

Care este credibilitatea acestor oameni? Zero!

Nu zic, pot gasi multe scuze pentru incultura politica pe care o aveau Romanii, sau pentru patriotismul romantic, dar la sfarsitul zilei: “Coaie, esti platit de inamicii Romaniei!” Tu ai o singura idee de spus despre viitorul Romaniei, dupa ce pica dictatorul, aia a SUA, nu poti vreo o politica de nealiniere, o coalitie pur Europeana, de exemplu, (Free Europe my ass), tu poti avea doar opinia celui care te plateste.

A, ca e ala marinimos, si te lasa sa te dai in stamba, care aparent e teoria oficiala: “Nu, nu, noi scriam doar ce voiam noi, nu ne selecta nimeni articolele!”. Da, va cred, daca erati niste romani get-beget, care aveau grija sa scrie doar ce accepta stapanirea, ca “managerii” de succes de la corporatie, sunt convins ca asa era. Si eu am niste colegi aproape retarzi, care sunt angajati de ani de zile aici, ca nu supara pe nimeni, si cand e vorba sa iasa calculele in Excel stau si 20 de ore la munca (fara sa faca nimic, ca sunt retarzi).

Vreti sa va spun eu parerea mea despre Europa Libera, asa neinformata cum e, si pentru ca sunt un bloger necitit de nimeni? Sigur ca vreti:

Niste hipioti romani, probabil cu legaturi prin sistem, ca au reusit sa se care, dar inculti ca hipiotii, si frustrati ca romanii, au primit o mana cereasca de salariu ca sa manance rahat jurnalistic pe baza stirilor care veneau pe banda, ca sa submineze dinctatura lui Ceausescu, dar mai ales, sistemul comunist, sau ma rog, orice e anti-american si anticapitalist.

Au avut dreptate, Romania merge mai bine acum ca pe vremea lui Ceausescu, sau ceva, dar asta nu ii face niste eroi, si, ca sa fiu sincer, eu tot cred ca ar trebui declarati “persona non grata” si expulzati, la fel ca si restul eroilor platiti de alti dusmani ai statului, de-a lungul timpului, pe principiul: “Imi place tradarea, nu-mi plac tradatorii”

3 Responses to “Europa Libera – Radio Free Europe”


  1. September 6, 2016 at 8:02 AM

    Increfuckinbelivible, aprob pozitiv expulzarea. E ca la masele, zau!

  2. September 8, 2016 at 1:26 AM

    Dexule, lasa chestiile astea politice pentru oameni cu scoala. Zi mai bine de colega aia a ta pitica si cu balcoane dupa care se tin toti IT-isti. De chestii de astea ne intereseaza pe noi oamenii mai simpli si fara carte.


M-a strafulgerat o idee

