02
Sep
16

Crime perfecte

Notime.jpgCrime perfecte inainte de ultimul episod de CSI: 1645! Crime perfecte dupa ultimul episod de CSI? 1644!

Ca orice om normal, din Romania, adica o tara in care legea e la misto, recunosc, acum mai putin decat atunci cand mi-am format teoria, am zis ca e posibil ca in viata mea sa fiu nevoit* sa comit o crima!

E posibil, nu probabil! Poate un pic mai posibil decat sa fiu traznit de fulger! Adica nu o mare posibiliate, dar totusi ceva care e pacat sa nu iei in calcul!

Putin probabil, recunosc!

Dar totusi am luat asta in calcul, ca parca nu ma vad in stare, atunci cand fiul prefectului de Vaslui, sau vreu militar american imun de pe la Deveselu, imi calca copilul cu masina, sa plang ca o pizda pe la TV ca in Romania nu exista justitie, si alte d-astea. Spre deosebire de fulger, unde ti-ai luat-o si aia e, aici chiar poti face ceva, si acel ceva e: “Bitch, you going to die!!!”. Si, dupa caz, o sa fiu nevoit, fara nici o placere, sa experimentez toate torturile posbilie din cartile cu Pardaillan. Pentru ca mandrie, si pentru ca sunt om, si pentru ca asa e bine!

Am si planul deja facut, dar nu pot sa vi-l spun, din motive de securitate personala!

Cum ma tot uit la filme politiste, ma tot amuza rezolvarea de la diferitele “crime perfecte”! Da, ai luat in calcul toate posibilitatile, si n-avem nici o dovada impotriva ta, in afara de…

  1. Ca ai spus un cacat pe care doar criminalul il stia! GOD ALLMYGHTY am fost vizitat de duhul sfant care mi-a spus ADEVARUL!!!
  2. Ca am gasit o jumatate de flegma, ca atunci cand ai aruncat cadavrul in rau, ai scuipat jumate in rau, jumate pe langa!

Acum pe bune, daca nu l-ai omorat pe Benjamin Bush, sau cum il cheama pe viitorul presedinte al Americii, cine dracu sta sa analizeze toate flegmele de la locul crimei?

Amprente? Cred ca sunt jeci de mii! Plus ca in Romania inca se iau pe foaie, probabil e un proiect UTI de digitizat amprente de 100 de milioane de EUR, care nu prea functioneaza.

DNA? Ma scuzati, cred ca 90% dintre politisti n-au auzit de DNA decat de la CSI:Miami!

Urme de otrava? Nu d-aia rara, vorbesc de d-aia din comert, de soareci sau ceva. Medicii aia de zeci de mii de euro spaga pe luna, chirurgi si d-astea, foloseau apa de gura ca sa dezinfecteze sala de operatii, ca sa mai faca un ban. Din cate imi dau eu seama medicul legist nu ia nici o spaga de la mort, deci probabil ca da copy-paste la autopsie.

Victima omorata de o sageata medievala? 99% dintre doctori nu stiu ce e aia o sageata medievala, si n-au timp sa se ocupe de detalii pentru ca sunt muisti, si inculti, deci probabil o sa scrie: “Injunghiat cu un obiect ascutit”

Una peste alta, toate filmele astea politiste sunt un castig net pentru societate. Impiedica razbunarea, acolo unde natural ar fi recomandata, si mai ales la prosti, care s-ar razbuna pe omul gresit. Dar legatura lor cu realitatea cred ca e minima. Nici nu stiu de ce as fi crezut altceva?!?

* “Nevoit” e impropriu spus. Poti sa te vaiti ca justinia nu exista, ca nu ai ce face, ca sistemul e impotriva ta, ca Putin e de vina, ca ai vrea un unicorn, sau macar un ponei, ca nu se merita sa faci puscarie, ca altu te-a pus, etc.

4 Responses to “Crime perfecte”


  1. September 2, 2016 at 3:13 AM

    Ia te uita. Lume noua pe la Doxat. Ce prostii ai mai scris in ultimul timp.? N-am mai intrat pe la cunoscuti de o suta de ani. Mie dor de voi. Am vazut “Das Boot” de vreo cateva ori sapt asta. Habar n-am de ce dar m-am gandit la tine.

  2. 3 picatura
    September 3, 2016 at 3:31 PM

    cand te decizi si faci planul. da un beep! si-ti trimit eu short-list-ul.


M-a strafulgerat o idee

