26
Aug
16

Despre sinucidere

Seppuku

Nu stiu daca am mai zis-o, probabil ca da, eu sunt de acord cu sinuciderea, nu vad nimic in neregula cu ea, si cred ca in multe situatii e mai buna decat o viata jenanta care nu iti ofera nimic. Nu mai vorbesc daca ai vreo boala terminala, mi se pare ca aici morala crestina a reusit sa faca o mare gargara cu vreo doua tone de muie si sa convinga oamenii ca trebuie sa se chinuie inutil. Ce sa zic, religie, nu e nimic de adaugat…

Si eu m-am gandit la sinucidere, nici pana acum nu-mi dau seama daca a fost o idee buna sa o aman, probabil ca da, ca am mai bifat una alta, nu ceva spectaculos, dar nu e ca si cum mort ai face ceva extraordinar. Dar n-am renuntat la idee, ca e pacat, e o solutie ca oricare alta, care e scoasa din ecuatie doar de societate, si stim cu totii ca societatea e alcatuita din cretini.

Acum citeam o stire, despre o aparenta tentativa de suicid, nu d-aia “tentativa” cand esti un vierme care are doar nevoie de atentie, dar esti prea urat, prost, frustrat sa o obtii prin metode normale.

Aparent fata asta chiar a zis: Screw you guys, I’m going home!, dar, din pacate, au gasit-o niste jandarmi care se duceau probabil la un sex oral in parc. Asta e, mega ghinion, e ceva normal in viata, spre deosebire de cartile politiste.

Ce mi se pare de mare, mare rahat, e ca dupa ce au dus-o la spital, au notificat familia! Ca probabil scrie undeva, intr-o lege d-aia de cretini, pentru cretini, adica folositoare in 90% din cazuri!

Auzi, stii ceva? Daca eu ma sinucid, e clar ca familia nu ma poate ajuta cu nimic! Din contra, sunt mari sanse ca familia aia sa fie unul dintre motivele pentru care ma sinucid. In afara de o chestie d-aia japoneza, sau finlandeza, sau ceva, in nici un caz romaneasca, ca romanii n-au nonvingeri tari, nici macar moi, in care te sinucizi pentru ca ai facut o tampenie majora pentru popor, nu cunosc nici un sinucigas care sa zica: “Am o familie perfecta, care ma sustine, dar m-a parasit prietena si ma sinucid!”

O fi unii care zic, nu zic nu, dar zic pentru ca nu inteleg bine realitatea. La fel ca mamele alea cu copii inecati, sau sinucisi, sau prin puscarii :”Eu l-am invatat sa nu omoare oameni, sau sa nu se sinucida, sau sa nu se arunce in rau!”

Pe bune coaie? Tu l-ai “invatat”!? Sau macar ai depus un minim efort sa-l inveti? Ca a invata pe cineva nu e un lucru asa usor! Ai citit o carte despre cum inveti oameni? Ai stat sa analizezi persoana aia sa vezi la ce raspunde pozitiv si la ce negativ, si la ce nu raspunde deloc?

Nu mai continui teoria, in realitate familia, mamele, tatii, sunt niste cretini care nu te invata nimic, pentru ca sunt prosti, sau daca nu sunt prosti, nu sunt dispusi sa depuna un efort, sau sa invete ceva.

Asa ca familia nu te “invata”, familia iti “spune”! Chiar asa e si vocabularul: “Ti-am spus sa nu omori oameni mai animalule, faci familia de ras!”

Practic faptul ca inveti, sau nu, ceva din asa zisa “educatie”, pe care o primesti in familie, e o chestie de noroc, gen ti-a zis mata sa nu pui mana pe soba si tu ai pus, si atunci bagi la cap, nu ca fara mata n-ai fi bagat la cap, sau de capacitatea fiecaruia de a digera niste concepte.

Cresterea copiilor la romani este cea mai ne-stiintifica chestie la care ma pot gandi. Practic nimeni nu citeste o carte! Nimanui nici macar nu-i trece prin cap sa citeasca o carte! Exista carti super smechere de psihologie infantila, aud. Nici alea de pediatrie nu cred ca-ti fac rau ca idei generale. Dar nu: ce zice mama, bunica, si fata aia inteligenta de pe internet care isi hraneste copii doar cu maduva de soia si sunt amandoi olimpici.

Te-ai astepta la o generatie care zeifica copiii sa exista mai multa informare, dar de, oamenii sunt prosti.

Asa ca: copilul se sinucide, cade din copac, ajunge in puscarie, fute animale domestice, etc. este vina familiei! Punct! Familia nu are alt rol in afara de a face urmasul sa faca ce ii dicteaza aia batrani! Ma rog, in afara de rolul biologic de a-l face sa supravietuiasca pana la 13 ani, dar n-am auzit pe nimeni: “Odorul meu a implinit 13 ani, e capabil sa supravietuiasca singur, sa nu mai vina la mine decat daca e ranit grav sau moare de foame!”

Ma rog, poate n-am dreptate, desi nu vad nici o gaura de logica in rationament, dar de, nu sunt psiholog. Nu sunt nici samurai, si tot cred ca sinuciderea e OK. Daca ar fi sa-mi aleg as fi samurai oricum, ca samurai contra psiholog mi se pare clar cine invinge. Dar da, dupa parerea mea, mai multe sinucideri, daca nu sunt chestii de moment, ar fi foarte bune! Problema e ca daca dai gres, labele astea cheama familia, ca sa iti dai seama cat de important e sa reusesti din prima!

7 Responses to “Despre sinucidere”


  1. August 27, 2016 at 7:38 AM

    Dex, ce idei minunate! Sa ma fac samurai? 🙂

  2. 3 Ivy
    August 27, 2016 at 8:12 AM

    Diferenta intre samurai si psiholog este aceea ca psihologul te face sa te indoiesti de ideea sinuciderii, samuraiul te asista. :)))) E tentanta ideea sinuciderii si buna in cazul bolilor incurabile, te scuteste de privelistea ipocriziei celorlalti.

    • August 27, 2016 at 10:48 AM

      Sunt curios daca un psiholog ar putea face un samurai sa isi schimbe parerea despre sinucidere. Ar merge un film d-asta de arta, ca mica pauza de la jeg, violuri, injuraturi si ciorbe.

      • 5 Ivy
        August 27, 2016 at 10:53 AM

        In niciun caz nu ar incerca sa-i schimbe parerea, nu acesta e rolul psihologului, dar l-ar ajuta sa inteleaga de ce doreste si consecintele ei.

  3. 6 Stmqeen
    August 28, 2016 at 10:00 PM

    EU sunt de n-ori mai mediocru decat orice mediocru si totusi gasesc idea sinuciderii extrem de stupida, plecam de la baza vietii care este nasterea, unde te lupti din postura de spermatozoid, ajungem mai apoi la esecul social, sì aici observam cum invidia fata de un statut social te face sa pierzi firul rationamentului existential. Stiu ca nu suna foarte convingator, nu este o idee coerenta ,dar merita sa o dezbati pe marginea unei tigari si o sticla de vin…sunt cam lenes sa dezvolt pe deplin conceptul total..poate alta data…oricum esti un original dar limitat la capitolul desfasurarii…

    • August 29, 2016 at 7:53 PM

      Pai dupa ce o dezvolti sa-mi zici. 🙂
      Omul e animal social, n-ai ce face, nu te integrezi esti futut. Ce-i drept, in zilele noastre ai ceva spatiu de manevra, poti sa-ti cauti un grup unde sa te integrezi, si tot asa la infinit…


M-a strafulgerat o idee

