17
Aug
16

Southpark

alg-blackboard-simpsons-jpg

Exista multe cazuri d-astea de show-uri care se vand ca fiind anti sistem, dar de fapt sunt scrise dupa scenariul cel mai partizan de la Holywood.

Eu m-am uitat la Southpark, dupa ce am vazut vreo 10 sezoane din Simpsons. Tineam minte Southpark de undeva din adolescenta, atunci cand mi s-a parut o chestie extrem de nonconformista, undeva pe langa Bevis and Butthead. Asta ultimul inca nu l-am reluat.

Din pacate, pe langa fazele amuzante, bazate in general pe evenimentele mondene din perioada respectiva, gen tabloid, Southpark este un produs de mare clasa de stil “agitprop”.

Prima impresie, si aia pe care o vede cea mai mare parte din audienta, aia aia ca Southpark n-are nici o limita, face misto de oricine si de orice, adica, la dracu, daca a facut misto de Christopher Reeve, care era in scaunul cu rotile, ca mananca maduva de copii, ca sa se vindece, orice e posibil.

In realitate, ce nu e posibil, e sa vezi altceva decat iti planifica presa “de stat” americana, adica toate trusturile majore si Holywood.

De ce face misto Southpark? De gay? De Sadam? De stem cells?

Exista vreo problema majora de care face misto Southpark? Exista chiar ceva care nu gasesti pe CNN? In Simpsons am vazut mii de goange despre colonialismul american, in Southpark zero!

N-am ajuns cu serialul pana in ziua de azi, ca devenea plictisitor, dar pot sa prezic: cand americanii s-au gandit sa muiasca Iranul au fost multe episoade cu ayatolahul cretin, cand au invadat Libia si Siria au fost episoade cu teroristii cretini, cand Rusia a anexat Crimea au fost episoade anti ruse (asta daca nu cumva evreii inca mai spera la o tara la sanul Mamei Rusia cand America o suge si Israelul nu mai are ce parazita).

Care e reteta?

Hai sa facem lucruri shocante cu chestii nesemnificative, gen homosexuali, sau cu personaje de mana a 2-a, sau personaje de la care am cumparat drepturile sa facem misto de ei, dar cu mare grija sa pastram linia de partid.

Va provoc sa-mi dati exemple care nu confirma regula.

 

0 Responses to “Southpark”



  1. Leave a Comment

M-a strafulgerat o idee

