21
Jul
16

Donshoarelor Programatoare

 

La capitolul tampenii pe care le faci in tinerete, si dupa aia tragi toata viata, mi-am ales sa ma fac programator, adica un fel de cobai de laborator pentru studierea efectelor pe care le are asupra corpului uman lipsa de contact vizual cu sexul opus. Pentru oamenii din breasla asta, mai ales pentru aia trecuti de prima tinerete care o ard mai putin prin locurile standard de agatat, femeile devin un fel de Yeti, vezi una cu coada ochiului, dar te gandesti ca ti s-a parut si-ti mai cumperi un joc de pe GOG.

Acum ca m-am mai desteptat sunt complet surprins de lipsa de femei in domeniul asta. Ma gandesc ca pentru o femeie, sa te faci programatoare e raiul pe pamant, mai ales pentru femeile astea tampe de romania, crescute, educate si abuzate ca sa ajunga nivelul 100 in rolul de mama, si nevasta.

Putinele femei frumoase din meseria asta au mai multi pretendenti decat reginele. Si nici alea urate n-am auzit sa se vaite ca n-are cine sa le satisfaca.

sausage_face_2.gif

Acum vreun an s-a angajat o colega, pitica, blonda, imbracata ca o parashuta, si cu niste tzatze de nota zece, sau sutien de nota zece, cu ciorapi de nota zece. Fata asta in 2 zile a ajuns ca mama lebedelor, n-am vazut-o niciodata sa mearga undeva fara 2-3 puleti in urma. Imi inchipui ca n-a reusit in anul asta sa scape saraca nici macar o basina la servici.

Azi vine o colega sa ma ajute cu ceva, normal looking fata, cu un fund poate usor peste medie. Nici n-a plecat bine ca m-a si preluat toata lumea sa ma intrebe cine e aia.

Eu unul, asa mascul feroce cum sunt, am zis ca nu mai mai dau la colege in firma asta, ca mi se pare o reteta sigura sa-ti iei un cutit in spate pe la pishoar, sau in varianta mai fericita, sa te insori si sa-ti dea vreo 20 de colegi sfaturi despre ce-i place fetei sa manance, sau in ce pozitii prefera sa si-o traga.

Si acum stiu eu ca am mai zis ca programatorii sunt niste handicapati, dar din ceva sute, gasesti pe ici pe colo ceva bun de inmultit specia, sau de exploatat din interes pur capitalist. Si daca nu-ti plac programatorii, te lipesti de vreun manager sau ceva, desi eu nu incurajez de principiu, inmultirea la paraziti.

Eu daca as fi femeie m-as apuca acum de programare. E super meserie. As ajunge o fiinta parazita si fericita, careia nu i-ar lipsi nimic, si as pune tot salariul deoparte. In timpul programului m-as dedica provocarii de a reusi sa fac un coleg sa aiba orgasm doar vorbindui despre cod, iar in timpul liber as lucra la o enciclopedie despre sex si locuri de fitze unde poti merge gratis.

Alternativ m-as insura cu un baiat serios, cu bani, as face 2 copii, si as ajunge o mama fericita si parazita, asa cum viseaza toate fetitele.

In concluzie, fetelor, ce mama dracului e in neregula cu voi? Transpirati ca tutele pe la sala de sport, mancati numai iarba cu lunile ca sa aratati bine, dar una nu ar pune mana pe o carte de Java (ca C++ e pentru barbati), ca sa se realizeze in viata!

sausage_face

 

6 Responses to “Donshoarelor Programatoare”


  1. August 21, 2016 at 5:02 PM

    Nu toate fetele viseaza o viata parazita, dar intrebarea din finalul postarii e delicioasa! Si zau ca ai dreptate, ce atata sport, epilat, culturalizat, mai bine invata sa programeze. Cu putin noroc, scrie un algoritm (in Java), il converteste pana il face in ASM si-l implementeaza pe un robotel programator-corporatist. Si iacata barbatul perfect, de manutza ei! P.S. cu conditia s-o ajute un pic si hardware-ul programatorului in cauza, mai creeaza si niste epigoni, pre-programati.

  2. September 2, 2016 at 3:59 AM

    Citeam acu cativa ani (am pus un link fie la mine fie la vreun cunoscut de blogar, poate chiar la tine) de una care facea o palarie de bani prin Silicon Valley. Iesea cu tantalai de programatori. Am scris iesea nu ca se si culca. Doar iesea. Pe o caruta de bani. Cica inginerii stau cel mai prost la capitolul femei. Iar dintrei ei programatorii sunt campioni. Cica au o gandire prea binara, lineara. Dupa cum stim artistii in schimb…….cu gandirea lor haotica……..e prea taziu acuma Doxatule. Mai baga niste coduri.


M-a strafulgerat o idee

