21
Jun
16

Romanii fac maimutele de ras

Bai am ras destul de crestinotarzii care nu cred in teoria lui Darwin pentru ca li se pare mai inteligent sa creada in fiinte invizibile despre care au scris unii in cartea magica. Nu mai rad, ii inteleg, daca te uiti la romani ti se pare imposibil ca astia sa fi evoluat din maimute. Cate generatii sa se futa maimutele numai frate cu sora si tata cu fiu ca sa degenereze pana la romani.

Am ajuns la mare la Bulgari intr-un loc d-asta secret pe care deocamdata l-au descoperit doar Romanii astia de top, in sensul ca inca nu sunt boxe in fata fiecarui cort, plaja este relativ neatinsa de mormane de gunoi, exista mai mult de 2 metrii intre cearsafuri (daca vrei adica – vezi mai jos), practic aici e crema cremei cremuita de poporul Roman!

Prima intersectie cu romanul a fost cand un om(?) care facea civilizat jogging (romani de top v-am zis) ne-a injurat soferitza de mama si de pizda ei, pentru ca i s-a parut ca se apropie prea mult de locul de pe sosea unde alerga el. Din pacate am fost luat prin surprindere si nu m-am putut conversa cu animalul pe singura limba pe care o intelege, aia in care unul vorbeste cu pumnii, si altul cu dintii.

A doua dovada de prietenie intre poporul Roman si poporul Roman, a fost cand pe o plaja 99% goala, cateva vaci si cu copiii lor si-au asezat prosoapele la juma de metru de prosopul meu, pentru ca … habar n-am de ce…

Apoi apar romanii inventivi, aia care ai impresia ca au calculat totul cu luni inainte, ca sa le iasa cretinismul perfect. In fata cuibului de salvamari bulgarii marcasera zona pe unde orice om normal stie ca alearga salvamarul cand mata mare face felatii la rechini pe sub apa, cu niste obstacole, creand un culoar imaginar, destul de evident.

Vine un grup de romani, si stii ca sunt romani de departe ca au venit certandu-se, si s-au certat si vreu sfer de ora in timp ce isi puneau planul malefic la cale. Oameni normali, intelectuali probabil, cu copii mici dupa ei. De ce zic ca erau malefici, ca nu s-au pus ca orice roman normal pe pista pe unde alearga salvamarul, s-au pus langa, si au tras o coarda de fixat cortul fix pe pista de salvamar! Capcana lui Satana, frate! Agatha Cristie isi roade falangele in mormant ca nu s-a gandit la crima asta perfecta.

Apoi am intalnit romanii-romani, si romanul perfect: idolul meu in materie de romani. La terasa la meci, 2 mese rezervate in fata televizorului. Vin trei romani si se aseaza la una dintre ele. Ghiciti daca o rezervasera sau nu? Evident ca nu! Pula mea, vor si ei sa vada meciul, ce daca e rezervat, poate nu vine ala, poate stau cu el la masa si isi baga reciproc degetele in cur, ca intre prieteni.

Si apare romanul perfect, care rezervase masa. Omul calm, fara de taranoi muncitor. S-a dus le-a zis ca e masa lui, evident ca labele au comentat, au negociat, au povestit de copiii lor autisti, etc. Omul asta nu le-a taiat capatanile, si nu s-a pishat in craniile lor cum as fi facut eu la nervi, nici nu s-a speriat ca romanii pampalai, n-a facut nimic a stat langa masa alora si a tacut si a asteptat sa se mute. Idolul meu, va zic! N-a castigat lupta decat 50 la suta, ca aia i-au luat pana la urma jumatate de masa si au stat cam la 15 cm de masa omului, ca sa se uite ca maimutele in gura lui probabil, si sa vada daca pot sa se imprieteneasca si sa-i bage veseli un deget in cur, dar totusi, a reusit mai mult decat as fi reusit eu, adica sa fiu deportat.

Stiu stiu, scuza standard (nu aia cu rusii si comunistii), aia ca orice popor are nesimtitii lui. Problema e ca la rusi, nemti, americani, etc, nesimtitii sunt clasa de jos, la noi sunt absolut toti, NESIMTITII SUNTEM NOI !!!!

Apropo, mai exista cuvantul “nesimtit” in alta limba? Ca eu nu am gasit corespondent in putinele limbi pe care le stiu prost? Poate ca asta e, e doar la noi blestemul asta, ca de mii de ani oamenii normali sa fie calcati de subumani…

 

 

0 Responses to “Romanii fac maimutele de ras”



  1. Leave a Comment

M-a strafulgerat o idee

