15
Jun
16

euro 2015 – episodul 2

Da Romania a mai dat un gol din penalty, si a mai facut un egal penibil, care ne-a testat tuturor la maxim resistenta la hemoroizi. Eu, impreuna cu expertii, estimam, ca daca Franta_Albania se termina 1-3,5 si Elvetia face 13,2 la 14.1 cu Franta, si Albania pierde primele 45 de minute de meci din cauza grevei, Romania va castiga campionatul MONDIAL!!!! Asta bineinteles, daca toti jucatorii cotizeaza la Catedrala Salvamarii Neamului!

Cumva campionatele astea “pe tari”, imi pareau un pic mai inteligente decat alea pe echipe. Adica daca ma bat cu niste suporteri inamici, macar ii sustin pe aia care au avut nefericirea sa se nasca in ROmania, nu ma bat cu Dinamo, sau stiu eu cine, pentru ca aia 5 albanezi, si 3 africani, n-au jucat bine la una dintre echipe.

Si dupa aia am ajuns la reclame, si cum ziceam, IQ-ul mi-a scazut la 85, de la 87, si m-am uitat la McMici si McCartabosCuEuri, si “Be-au COca Cola, pentru ca sunt Roman! Hai Romania!”

Si la IQ-ul meu de 85 am zis: “Bai nea Cosmine, mi-e mi se pare ca astia ne ia la pula! Si zice la fel pentru toate tarile! Adica Coca Cola tine si cu Romania, si cu Ungaria, si cu Albania, si cu Franta, si cu Anglia, si cu toata lumea! Si atunci m-am decis sa-i bat pe aia de la Coca Cola! Si Mac Donald, sigur vinde in Ungaria, McLangoasha si MacPaprica, si MacTransilvaniaEAUngariei! Si m!am decis sa-i bat si pe astia de la MacDonald! Futui in gu-ra de unguri!!! Pai astia vrea sa ne fure Ardealu, in timp ce savuram o Coca Cola rece ca gheta, si mancam un mic sanatos de la MacDonalds, si ne simtim super bine, si cool, sustinand echipa nationala!”

Ce unguri muisti, nu ne lasa nici un moment sa ne putem bucura de victoria Romaniei la Campionatul Mondial, pentru ca ei n-au alt scop in viata aia lor inutila de unguri, decat sa ne ia Transilvania! Chiar mie mi-la de iei! Sa traiesti asa fara nici o bucurie in viata in afara de a face rau altui popor care are tara lui, si tu no ai!

0 Responses to “euro 2015 – episodul 2”



  1. Leave a Comment

M-a strafulgerat o idee

