04
Jun
16

Diacritice

9 din zece oameni de stinta, sunt de acord ca aia care scriu cu diacritice sunt cretini!

Adica, chiar nu ma prind, nici nu stiu, prin ce eforturi IT-istice trebie sa treci ca sa te apuci sa scrii cu diacritice! Chiar exista tastaturi in limba romana pe piata? Sau trebuie sa fi mega hipster si sa apesi pe CTRL-SHIFT-ALT-W ca sa scrii litera “a”, adica aaaa, iiii, sau una dintre alea!

Unii oameni o sa zica:”Bai Dex, dar tu esti un analfabet, de ce pula mea iti permiti sa ai o parere despre lucrul asta?”

Pentru ca eu cred in democratie, si parerea mea e la fel de importanta ca a alora care stiu sa scrie, si in plus: “Mamele voastre au fost hamsteri si tatii vostrii miroseau au mure, sau coacaze, sau ceva!”

Asta cu diacriticele este de mare anvergura, e ca alegerile politice, in care ai de ales intre 2 feluri de sex anal, si tu alegi sex oral! Ma rog, nu poti sa alegi, ca nu scrie pe buletinul de vot, dar scrii tu langa cu pixul, si cu diacritice: “Eu sug penisul, sunati la 777654746764”

Asta cu diacriticele este fix ce e in neregula cu Romania, te dai patriot pe o tastatura care n-are literele alea. Un om normal si-ar fi dat foc in Piata Prostitutiei ca sa nu se mai produca in Romania decat tastaturi cu diacritice, dar nu, noi suntem niste intelectuali rebeli, de downloadam eventual niste soft de pe internet, ca sa putem scrie in limba noastra, pentru ca lasi, si pentru ca curve.

Dupa cum era evident eu am renuntat la limba romana, pentru ca e impotriva firii, adica suntem sclavi la americani, e de bun simt sa scriem in engleza, n’est pas mon ami?

Eu fiind un mare patriot, si revolutionar, si sustinator al traditiilor, promit ca de maine acest blog va fi scris in intregime corect gramatical in slavona! No zaietz lammbda gamma, no pagadi thetha pfi!

4 Responses to “Diacritice”


  1. June 4, 2016 at 6:16 PM

    – diacriticăm tot. in plus, diacriticile nu apar in forma care sunt scrise, sunt inlocuite cu alte caractere de pe tasta, ex ? .

  2. July 1, 2016 at 3:03 PM

    Băi, mie Îmi plac. Mie îmi plăcea să fircăăălesc când eram mică și consider diacriticele o reminescență a nevoii mele de a decora chestii pe hârtie. Nu-i nevoie de niciun soft, doar selectezi că vrei limba română și apeși pe ; când vrei un ș, de exemplu. După ce trebuie să scrii forțat o lucrare de 50 de pagini cu diacritice, îți devine foarte natural să le apeși, crede-mă. Eu ratez semnele și literele pe tastaturile rămase în EN, așa că fiecare cu stricăciunile lui 😛

    În plus, umblu mult prin sate și trebuie să scriu articole apoi. Nu știu, parcă tacla nu-i totuna cu țâclă, iar când ai un text de 500 de cuvinte de-astea, n-are sens fără ăă-uri, ââ-uri, șșșș-uri și ț-uri 🙂


M-a strafulgerat o idee

