05
May
16

Respect

Eu, ca copil problema, fiind mai inteligent decat altii, si fara sa stiu cat de prost sunt, m-am rebelizat instant la lectia stramoseasca cu: “Respecta profesorul, respecta-i pe aia mai batrani, etc.” Si bineinteles ca aveam dreptate, pentru ca nu toata lumea merita respect, indiferent ca e batran, ca are o functie, sau ca imbecilii il respecta.

Acum ca am ajuns si eu batran, realizez ca lumea nu e dreapta, si ca trebuie sa fie niste reguli pentru prosti si niste reguli pentru oameni.

Regula de la inceput este absolut necesara pentru prosti, pentru ca astia nu fac diferenta intre ceva prost si ceva bun, asa ca trebuie sa le educi cu bata niste reguli simple de comportament, asta pana se instaureaza comunismul si prostii o sa devina membrii functionali ai societatii.

Vad acum o inregistrare cu 50 Cent care se vaita unde a ajuns lumea, ca un maturator pare drogat pe aeroport. Twist-ul e ca omul era de fapt autist, si asa parintii lui o sa castige 50 de milioane daune morale, si autistul niste panglici colorate pe care sa le aseze in ordine.

Dar nu capitalismul de cacat la care aspira orice bou e problema mea in acest articol. Problema mea e Fifty Cents, un negru analfabet din ghetou, care nu e in stare sa vorbeasca cat de cat corect, dar care e foarte preocupat de lucruri lumesti, pe care el crede ca le intelege.

In esenta e un lucru bun sa te uiti in jur, si sa analizezi lucrurile, ca asta iti dezvolta creierul. Lucru care nu e bun e sa deschizi gura cand esti un prost, care a facut bani cantand.

Practic, daca ai facut bani cantand, n-ar trebui sa vorbesti despre nimic in afara de muzica. Pentru ca esti prost. Probabil exista cantareti care au citit mai mult de 2 carti, si pot avea o parere aproximativ inteligenta despre ceva, dar sansele sunt atat de mici incat e pacat sa schimbam regula. Vezi Chirila care e si muzician prost, si prost, si are si opinii, in acelasi minut.

Vad oameni murdari, fara dinti, si cu petul in mana care exprima opinii despre una sau alta, vad romani imbecili care injura tigani, sau rusi, sau mai stiu eu ce, fara nici un argument, doar asa ca sunt prosti. Nu mai exista pic de respect de cand toti am devenit niste speciali, fara loc de munca, care mirosim urat si ne petrecem viata printre cacati de caine.

Cine sunt ba mujicii aia care trimit rachete in spatiu sa-mi spuna mie ca vaccinele nu provoaca autism, ai? Eu am parerea mea si am vazut la TV ca conteaza! Uita-te la cacatul ala de chirurg cat de sclav a ajuns sa se plimbe cu metroul cu punga de 1 leu in mana!

 

 

M-a strafulgerat o idee

