21
Apr
16

Pai si cand mor

Ma tot gandesc ca sunt aproape sa fac pasul ala mare spre vidanja universala unde se duc adevaratii credinciosi, pe de o parte pentru ca ma simt cam expirat, pe de alta parte pentru ca medical s-ar putea chiar sa am ceva, desi inca n-au iesit testele, si nici nu stiu daca o sa le fac.

Sunt mai multe lucruri care ma deranjeaza:

  1. Toata lumea o sa zica ce baiat bun am fost, inclusiv aia pe care i-as fi strans de gat cu mana mea daca nu s-ar fi dat puscarie. Dar si prietenii, si cunoscutii, o sa zica ce baiat bun am fost, pentru ca asta sunt, dar nu conteaza, asa ca e un mare rahat, care n-ar trebui mentionat! Recomand, daca mor, sa se vorbeasca despre cat de mic am penisul, si eventual sa se cheme si Cartea Recordurilor sa consemneze, desi, pentru posteritate, pot sa declar ca in weekend nu e asa de mic. Legatura dintre moarte si cat de misto esti ca persoana, este inexistenta.
  2. Evident, asta nu e momentul prielnic sa o mierlersc, nu ca ar exista un moment prielnic, dar pentru familia mea, chiar as putea sa ma chinui sa-mi mai tarasc hoitul vreo 2 ani, doar asa gen fantoma, pana mai trece amintirea anului trecut, care a fost cam de rahat.
  3. Tot timpul am sperat ca o sa ajung o persoana importanta, nu d-aia cu telefon Vertucci, ci d-aia care descopera leacul pe la vreo molima, sau mai stiu eu, vreo racheta care omoara de 2 ori mai multi oameni decat aia anterioara. Adica lucruri folositoare pentru omenire!

Aparent n-a fost sa fie, asa ca ma vad nevoit sa las urmasilor mei spirituali, ca d-aia de sange n-am, din motive de Cartea Recordurilor, un singur lucru: Superputerea mea de a spune lucrurilor pe fata oricat de insultatoare ar fi, si omul sa rada, desi e un handicapat pe care il urasc si sper sa moara in chinuri!

E un lucru chiar interesant, aparent prin faptul ca fac misto si de mine in mod constant, am ajuns sa pot sa insult pe oricine si oricand. Evident ca nu ca un sofer de pe vidanja, adica nu injurand ca imbecilul in stanga si-n dreapta, ci asa mai civilizat, nu ca insulta n-ar fi aceeasi.

Trebuie sa recunosc, ca insulta, in esenta e un fenomen care depinde mai mult de modul de expunere, decat de subiectul expus. Si asta ma face sa sun ca o femeie, cu exceptia ca eu stiu ce fac, pe cand femeile cand sunt depasite intelectual afirma pervers ca au fost deranjate de tonul pe care ai spus un lucru. Pardon, si ele stiu ce fac!

Acum ca ma gandesc poate termenul de insulta nu e cel mai potrivit, poate mai potrivit ar fi termenul de a spune lucruri deranjante, dar fara a parea superior, desi esti, si fara ca victima sa se simta atacata. Cred ca revin la termenul de insulta, ca astalalt e prea lung!

Cum ziceam , va las voua mostenire superputerea mea, desi nu stiu care e, nu stiu de ce ma suporta lumea indiferent de cat de antipatic sunt, poate pentru ca am o inima de aur si pentru ca sunt consecvent cu insultele, dar ideea e ca ma suporta si chiar ma apreciaza unii, indiferent cat de retardati or fi, le multumesc.

In concluzie, daca o mierlesc sa stiti ca va urasc pe toti, dar, din pacate, la modul constructiv, adica as spera sa nu mai fiti retarzi si lasi si imbecili, sau daca sunteti macar sa nu ziceti:”Dex chiar nu merita sa moara!”, pentru ca nici Bambi nu merita sa moara si uite ca a murit de batranete la azilul de batrani si n-ati vizitat-o nici unul, ca niste egoisti umani ce sunteti!

 

 

 

0 Responses to “Pai si cand mor”



  1. Leave a Comment

M-a strafulgerat o idee

