23
Feb
16

Va rog, nu mai tineti cu Halep

Simona_Halep_cu_lup

De cand toata Romania tine cu biata fata n-a mai castigat nici un meci. Era evident, chiar a trebuit sa caut pe Bing! sa vad daca am mai scris despre chestia asta. Acum ma simt vinovat ca a am uitat sa va invat chestia asta si din cauza mea saraca a pierdut o gramada de meciuri.

Nu e nici o magie aici, e identic cu situatia din familia Bundy, absolut orice speranta au romanii, si cu cat mai mare cu atat mai rau, se duce pe pula. E doar un fapt al vietii, ca apa uda, nisipul nisipos, muntii muntosi, viezurele, varza si varvara dacice, etc. Hei, Romania s-a aliat anterior cu Germania Nazista, si acum cu SUA, cat de idiot sa fii?

Daca as crede in karma as zice ca, atunci cand milioane de ratati frustrati isi proiecteaza esecurile si imbecilitatea in directia unei singure persoane, persoana aia o sa aiba mare ghinion in viata. Ce rahat!, se pare ca de fapt cred in karma, la dracu cu stiinta, numai karma pentru mine de acum inainte. De cand cu revelatia asta mi-e si frica sa mai ma fac dictator ca mi-e ca-mi dati dracului vreo SIDA!

In mod normal nici nu mi-as bate gura, Simona e nascuta in Romania, si merita sa fie un esec la fel ca si conationalii ei. Dar fiind o fire sensibila mi-e mila de ea, ca munceste in draci, n-a facut rau nimanui, si pana sa se descopere ca e romanca, chiar a avut o gramada de rezultate. Pana la urma si-a facut-o cu mana ei, ca putea sa raspunda la intrebarea: “Simona, Romania e mandra de tine!” cu “Am reusit aceste mari performante dupa ce m-am cacat pe stindardul Daciei, am donat 1 milion guvernului ungar si am semnat petitia ca Cacatedrala Neamului sa fie convertita in WC public!”

Saraca, probabil se bucura ca o baga cineva in seama! Asta ne invata ca, atunci cand faci sport toata ziua, si nu citesti istoria, ca sa nu mai vorbim de matematica sau fizica, iei niste decizii foarte proaste… Dupa cum se vede gramatica nu e necesara pentru a fi inteligent si a lua decizii bune!

P.S. Fiind inca extaziat pentru ca acum trei zile am mai intalnit 3 oameni care au reusit sa astepte culoarea verde la semafor, as vrea sa-i declar oficial pe acesti trei oameni nemti, si sa le confirm ca ei pot sa tina cu Simona in continuare! Mi-ar placea sa ma pot alatura lor si sa fiu fan Halep, dar din pacate, desi nu sunt roman, eu aduc numai ghinion, asa ca tin in continuare cu Clinton (the bitch, not the dork).

P.S.2. Niste baeti inteligenti, care cu siguranta ar fi de acord cu mine, discuta chestii care te fac mai putin prost. Mi-a placut aia cu “extinderea sistemului de invatamant a creat niste intelectuali care nu sunt capabili de gandire logica”! LOL, stup1d inntelectualz!

0 Responses to “Va rog, nu mai tineti cu Halep”



  1. Leave a Comment

M-a strafulgerat o idee

