16
Dec
15

MaMA’s FIGHTER!!!

Ma uitam la niste site-uri de luptatori de MMA prin Romania, si mi-am dat seama ca eu n-am o chestie d-asta de prezentare, desi sunt super bun, material de minim 20 de secunde epuizante in ring (sau pat, voi alegeti)! D-aia nu ma chiama impresarii! Asa ca, fara alte introduceri:

mama_me

Nume: Boxatul “The Satan” B. Rex
Prenume: “The Satan” B. Rex
Greutate: 95 kg
Inaltime: 1.95, primavara
Varsta: 25 de ani, daca nu mi se cere buletinul
Alonja: 1.95, intre -5 si +30 de grade Celsius. A se pastra la loc uscat si ferit de razele soarelui.
Victorii: 35
Dintre care:

KO: aproape 2
TKO: 1* (in bucatarie, deci se pune 2)
Epuizare sexuala: 11
Plecat la ma-sa acasa: 5
Intors de la ma-sa d-acasa: 2
Pe neasteptate: 1
Sex surpriza: 3
De impacare: 1 *(dar doar cu sorusa)
Ilegale/Imorale/Interzise de lege/Care ingrasha: 43

Infrangeri: Mai bine mor!

De cand v-ati apucat de acest sport?
– De aproape 3 ani, 6 luni si 14 zile aproximativ, si as vrea sa-i multumesc antrenorului meu Nicolas Teslovsky si familiei mele care a fost alaturi de mine in momentele astea grele!
De ce v-ati apucat de acest sport?
– Pentru ca mi s-a parut ca ma reprezinta! Si prin sport ma refer la tuica, si , prin prin faptul ca ma reprezinta, ma refer ca bei ca porcu, ti se atrofiaza creierul si ajungi sa iti iei in gura, pumni, de preferinta, daca nu cumva chiloti transpirati, fiind vorba de MMA, de la tot felul de clone concepute in eprubeta din 2-3 barbati si sute de tone de steroizi. Dar mie imi place!
Care este porecla ta?
– Porecla mea este “Boxatul B. Rex”, asta doar din cauza ca este extrem de complicat sa-ti gasesti o porecla cand parintii te-au botezat Satan.
Care este idolul tau?
– Idolul meu este presedintele ala al Frantei care a murit in timp ce facea sex! Dar pentru ca-mi cunosc limitele nu cred ca voi ajunge presedinte al Frantei! Sper totusi ca cu mult antrenament voi ajunge sa fac sex in urmatorul an, chiar daca, sau cu atat mai mult daca, imi va fi fatal!
Care este procedeul tau preferat?
– Procedeul meu preferat e ala in care femeia imi aduce o oala de sarmale! Il prefer, pentru ca desi e extrem de dificil, macar mananci niste sarmale, nu te trezesti la 2 noaptea mort de foame, ca ea n-are chef de lupta!
Ce pasiuni ai, cu ce iti place sa-ti petreci timpul liber?
– Eu in timpul liber ma antrenez, pentru ca asta e viata mea. Si daca nu ma antrenez il petrec cu prietena mea care e super misto si voi n-o sa aveti niciodata asa ceva. Sau ma plimb cu prietena mea, cu masina mea bengoasa, pe iahtul meu, pe insula mea, in tara mea personala, care nu e Dacia, si voi n-o sa aveti niciodata, pentru ca nu sunteti vedete de MMA ca mine.

3 Responses to “MaMA’s FIGHTER!!!”


  1. December 17, 2015 at 6:53 AM

    Urmează să arunci cu bancnote de un leu în noi, șmechere!


M-a strafulgerat o idee

