15
Dec
15

Noi stim ca Romania nu e libera

free

Am dat deunazi de revistele IS-IS, stiti aia cu terorismu, cu treaba aia, baetii care au aparut din neant si au ajuns cineva. Nu aia care au provenit dintr-o “familie saraca de evrei”, ailalti, la fel de mitici.

Si nu sunt receptiv la chestiile astea, dar eram foarte curios ce contin! Asa ca am intrat pe ele un pic. Ce sa vezi: National Geografic cu extremisti! N-am vazut asa calitate de multa vreme, aparent cand n-ai scoala si traiesti 20 de ani fara internet in munti, ajungi in stare sa faci niste poze si o aranjare in pagina, la care baetii scoliti de la “The Times” se sinucid in grup. Daca n-or fi aceiasi…

Ai zic unui coleg photoshopist: “Coaie stii cum arata revista de la IS-IS?” “Cum?” “Beton vere, super profesionala, HD, HDR, si d-astea, DSLR si alte cuvinte!” “Eh, eu nu ma uit pa d-astea, ca ma vad baetii!”

Si asa am realizat eu ca nu suntem liberi. Unora ne place sa credem ca suntem, dar stim cu totii ca nu. Si eu oricum m-am uitat pe revistele alea asa 5 secunde, cu frica in san: “Daca ma vede SRI-ul, am belit pula!”, mai ales cu articolele mele despre poporul ales, sunt numai bun de impuscat si aratat la TV ca atentator sinucigas!

Parca vad stirile: “Primul colonel IS-IS roman, impuscat in Berceni pe WC de fortele de ordine! SRI il avea in vizor de multa vreme pentru propaganda sa islamista si antisemita! Doxatul Dex, cunoscut si sub numele de Ahmed Dex Al Bagdadi, Dex Jihad Ai’Likey si Dexth To America, se presupune ca era maresalul necontestat al propagandei Izlamice din LUMEEEE!!!! In locuinta sa s-au gasit link-uri la melodii cu Shadia Mansour si Lowkey, precum si poze explicite cu Yasser Arafat!”

Teoretic n-am de ce sa ma tem, si nimeni n-are: “N-am facut nimic rau, n-aveti ce sa-mi faceti!” Asa ar zice un american probabil, sau un rus, plus un pumn in gura si un mega scandal.

Dar noi in Romania suntem urmasii alora care ascultau Vocea Americii cu sonorul la minim. Noua din zece oameni din bloc ascultau Vocea Americii la radio, cu sonorul la minim, de frica ca un om era turnator. Poate nici nu era, foarte probabil, dar nu conteaza. Conteaza ca nici unii doi din aia zece nu l-au prins pe scara pe turnator, in ora aia cand se taia curentul, sa-i futa vreo zece pumni in bot si sa-l asigure ca daca toarna ceva a doua zi o sa-l pupe in cur pe Alah.

Acum na, la problema asta exista doua solutii:

1) Statul
2) Niste baeti la care sa strig cand vine Mossad-ul sa ma salte

Daca cumva ajung asa de celebru bloger incat articolele mele deranjeaza niste persoane importante, gen CIA, sau Mossad, sau chiar KGB-ul clasic, si vin niste baeti sa ma salte, si presupunand ca scap ca prin minune, evident dupa ce le rup jugulara cu karata, ca un erou din filme, eu nu m-as duce la politie, sau la SRI!

Prima mea impresie ar fi ca, in tara asta de cacat, nu exista nimeni care sa ma apere. Credeti ca cineva de la SRI s-ar risca sa se certe cu o putere importanta pentru drepturile mele cetatenesti? Cine ar aproba asta? Aia care oricum primesc circulare de la institutiile in cauza? Aia care au torturat arabeti pe la inchisorile CIA, sau, cel mai probabil,  le-au adus cafele alora care o faceau, in timp ce se scarpinau la chilotii cu steagul americii si cantau “Land of the fries!”, desi noi suntem semi-neutrii, vezi doamne?

As fugi in munti manca-ti-as!!!

Nu e vorba de ce e, sau ce nu e, poate SRI-ul, in paranoia lui sovietica, chiar s-ar opari la ideea ca niste alte servicii fac ce vor pe tarlaua lor, macar asa in ideea, ca fara tarla n-ai nici servici. E vorba ca nimeni n-are incredere in astia.

Un American, daca-i vin niste baeti de la MI6 sa-l salte, ca a scris pe blog cum regina angliei suge maduva de la copii nou nascuti ca sa traiasca 100 de ani, ar face un mega scandal si ar suna de la Department of Defence, la Protectia Animalelor, pentru ca el are incredere in statul lui! Desi asta, daca nu esti alb, sau evreu, e la fel ca-n Romania. Dar: “I’m being oppressed, and shit!!!”

Am discutat mult despre varianta 1, si nimic despre varianta 2: “niste baeti!”

Cred ca mafia in Romania, sau nazistii, sau comunistii, sau ceva similar, ar avea un mare atu, in situatia asta in care statul e doar o curva de la TV. Sau macar niste militii d-astea populare.

Eu ma bag, pot fi maresalul vostru! Am nevoie de 100 de oameni ca sa sparg capete si sa rup rotule! Totul super legal, bineinteles, dragilor mei cititori de la SRI!

Ce mai face doamna Kati? Copiii? La facultate? Toti bine? Sarumana!

 

 

 

 

 

 

0 Responses to “Noi stim ca Romania nu e libera”



  1. Leave a Comment

M-a strafulgerat o idee

