23
Nov
15

Eu nu iau bani

UntitledNu era nici o poza pe Google asa ca am facut eu una!

Eu nu iau bani! Ce-i drept nici n-am nevoie de ei, nu-i blamez pe aia care au nevoie de ei, si nu vorbesc de programatorii care-si mai extind venitul, vorbesc de aia care chiar au nevoie de bani pentru mancare, chirie, abecedare d-astea!

Tara asta de cacat face ca orice fapta buna sa para o mana intinsa dupa niste spaga!

Eu sunt mai retard, si tot ma intreb daca oamenii aia prin spital chiar nu luau sau imi ziceau ca actorii de la Holywood: “Ba nu trebuie sa-mi dai nimic, esti tampit! Chiar nu trebuie!”, sau “Noi tot aveam grija de el si fara sa ne dai bani.”

In esenta e povestea aia cu sclavul filosof, nu mai stiu cum il cheama, pe care-l trimite stapanul, sa vada daca sunt oameni la baia publica. Si el se intoarce si zice: “Stapane, nu e nici un om!”. Si melteanul cand se duce, baia era plina, si n-are loc, si il ia p-asta la pula. Si omu zice: “Eu m-am dus si am pus un bolovan mare in poarta, si m-am gandit ca orice om l-ar da la o parte. Toti care au intrat, ba au sarit peste, ba l-au ocolit, si asa mi-am dat seama ca nu e nici un om acolo”

Cred ca ar trebui sa ne facem un club. Clubul oamenilor care te ajuta fara sa-ti ceara ceva! Bani in general! Acum ca o fi unul care nu vrea bani, dar vrea sa-ti futa nevasta, e normal, d-aia am ales numele mai generic.

Eu nu iti iau bani ca ti-am carat mobila, nu iti iau bani ca te-am dus cu masina undeva, nu stau cu tine la bere ca sa-ti cunosc nevasta, nu iti deschid usa la bloc ca sa-ti vand o masina si d-astea.

Pur si simplu, daca te ajut, o fac ca vreau eu, daca nu te ajut, o fac pentru ca n-am chef. Nu e nici o obligatie, am facut-o sa ma simt eu minunat, superior, potent, etc.

Dar totusi, nu vreau nimic de la tine! E ok! Relax! Bine ai venit in randul oamenilor!

P.S. Am uitat sa zic de unde m-a apucat revelatia, dupa a 15-pea mia oara in care mi-am luat tot felul de tepe. O tanti careia i-am cerut 3 beri si o punga imi zice: “17 lei!” Si eu zic: “Cred ca ati calculat gresit!” Si evident, ca orice roman, mi se aprinde beculetul, ca asta vrea sa ma fure, ca asa face cu toti, ca asa sunt femeile curve si barbatii porci. Si totusi poti sa treci peste asta o data, sau de doua ori. Mai putin cu femeile, la care daca ai deja doi copii si tu esti virgin, lucrurile sunt cam complicate.

Dar reactia asta ma seaca, de om abuzat, de om care sta cu mainile pe buzunare zi de zi in autobuz! Nu e oare mai bine sa nu stai cu mainile pe buzunare, si a 15-a oara cand te-a furat unul sa-i bagi capatzana in geam si sa-i tai jugulara? (In ideea ca pe primii 14 n-o sa-i prinzi)

Nici asa nu suna foarte bine, dar ma rog, trei fetze ale aceleiasi monede.

1 Response to “Eu nu iau bani”


  1. March 5, 2017 at 4:15 PM

    N-am citit articolul, dar îmi place desenul! 🙂


M-a strafulgerat o idee

