20
Nov
15

20 de milioane 15 coaie

yellow chicken

De fiecare data cand incerc sa-mi dezvolt o oarecare speranta ca tara asta ar putea fi altceva in afara de un mare cacat, ma intorc la revelatia mea originala:

“Orice se intampla aici e rezultatul fricii!”

Asta este motorul esential al acestui “popor”. Zic popor in ghilimele, ca la prima amenintare acest popor o sa se manance unul pe altul ca o haita de hiene turbate! Nu degeaba am avut cel mai mare numar de colaboratori ai securitatii, asa ca sictir.

Vrei sa vezi demonstatiile de la Colectiv intr-o lumina buna!? Mult noroc! Toti au iesit de frica! De frica ca ei sunt urmatorii, nu pentru ca au vrut sa schimbe ceva! Daca tragedia asta s-a fi intamplat in comunism, sau in timpul unei alte dictaturi, n-ar fi iesit nimeni din casa, de frica! Daca ieseu 100 de jandarmi si rupeau cateva mandibule, demonstratia s-ar fi cacat pe ea, si s-a fi mutat pe Facebook, rezultand milioane de petitii online catre guvernul american, sa ne apere de alesii nostrii.

Exemplele in istorie sunt nenumarate, practic orice s-a intamplat de pe la 1500 incoace se poate explica prin frica. Am cedat Basarabia si Cadrilaterul fara lupta, am “intors armele” ca niste javre la finalul razboiului, de frica.

Desigur, e la super moda sa ne dam patrioti urandu-i pe rusi si pe altii care au profitat de faptul ca suntem permanent cacati in chiloti. Dar asta doar cand “ne apara” altcineva! Nu s-a opus nimeni la deschiderea unei baze americane pe teritoriul Romaniei, pentru ca e greu sa te gandesti la independenta cand te pisi pe tine de frica.

Dar astea sunt chestii avansate! Astea chiar n-au nici o legatura cu Romania! Sa mori pentru tara, sau poate sa faci puscarie pentru un ideal, sunt lucruri total extraterestre pentru Romania!

Nu e de mirare ca revolutia de la 48, ca si multe altele, au fost facute de greci si de alti colocuitori.

In Romania daca ies pe strada si scuip 150 de oameni o sa o ia toti la fuga. N-o sa sune nici la politie, ca le e frica, si de politie si de ala care i-a scuipat!

Traiesc printre oameni care castiga in jur de 2000 de euro si care s-ar putea angaja la alta firma in 24 de ore. Nici unul nu are macar un coi sa se certe cu seful, sau sa strige ca, in legea Romana, orele suplimentare se platesc. Cand am facut eu asta am primit o gramada de incurajari pe balcon si zero suport oficial.

Ce sa mai explic?

Problema majora a romanilor sunt tiganii! O populatie atat de inapoiata si de dezbinata ca daca s-ar aduna 100 de romani ar reusi sa-i faca pe toti ingineri de rachete. Cand aud pe cineva ca uraste tiganii ma gandesc din start ca este un retard pe care pot sa ma pis cand vreau eu. Si asa “gandesc” si tiganii.

Dar de, frica, asta explica tot! Eu ii urasc p-astia pentru ca mie imi provoaca frica, si pentru ca mi-e frica se pisa pe mine, si e vina lor! Si tot asa si cu turcii, si cu rusii, si cu comunistii, si cu nazistii, etc.

Acum stiu ca o nu va mai place de mine, pentru ca sunt agresiv, si o sa va vorbiti intre voi ca sunt un muist. Dar nimeni n-o sa aiba tupeu sa mi-o zica in fata, pentru ca asta e Romania. Dar macar o sa va mai linistiti cand va bagati seara im pat cu plapuma voastra NATO si cu steguletele alea mici cu SUA, facute in China.

5 Responses to “20 de milioane 15 coaie”


  1. November 21, 2015 at 7:11 AM

    Daca ieseu 100 de jandarmi si rupeau cateva mandibule, demonstratia s-ar fi cacat pe ea, si s-a fi mutat pe Facebook, rezultand milioane de petitii online catre guvernul american, sa ne apere de alesii nostrii.
    Esti un mare ganditor, Dex! Sunt o fricoasa!

  2. 2 picatura
    November 23, 2015 at 6:09 PM

    Deci ai consumat nu stiu cate cuvinte ca sa demonstrezi, fara sa faci referire si la asezarea geografica, la confluenta a 3 mari imperii, precum ca romanul are, genetic, coloana vertebrala sub forma de ghiocel. Bravos! Si la mai mare!


M-a strafulgerat o idee

