22
Oct
15

De ce e romania altfel? Pentru ca Diana…

tiganca_diana

Este un “adevar” general valabil, ca trebuie sa moara “generatia de comunisti” ca tara asta sa se poata ridica. Sau sa dispara tiganii. Un mare rahat! Diana trebuie sa moara!

In primul rand ca la noi n-au existat comunisti, au existat doar zdrente care au supt la tzatza comunismului, cum sug si la aia a capitalismului.

Hai ca aici am fost complet imbecil! Imi cer scuze! O fi existat si comunisti, sa ma ierte, dar tot minoritari si fara influenta au fost cum sunt si eu acum.

Toata lumea este de parere ce tiganii ne fac de ras! Este o opinie complet falsa! Daca n-ar exista persoane ca Diana, tiganii n-ar avea cum sa ne faca de ras. Stiu, ca romani retardati, aveti impresia ca vesticii sunt niste imbecili, ca d-aia au nivelul de trai pe care il au, pentru ca sunt usor de fentat de neandertalieni ca noi.

O sa lansez o teorie revolutionara, pe care va rog sa o tolerati macar, pentru 5-10 ani pana va prindeti ca e si demonstrabila. Teoria e ca daca n-ar exista Diana, vesticii si-ar da seama ca tiganii sunt tigani si ca romanii nu sunt tigani, dar de Diana…

Sa analizam.

Diana stia ca n-are voie sa parcheze, lucru pe care un homo sapiens l-ar fi interpretat drept: “Nu parchez aici!”. Dar Diana a apelat la sufletul de artist al romanului si a zis: “Pai nu stau decat 5 minute!”. Ca e pe linia de tramvai, ca e pe o strada cu o singura banda, ca e pe trecerea de pietoni, nu conteaza: “Stau doar cinci minute!”, “Am copii mici cu mine!”, “Sunt o vaca grasa si nu pot sa ma deplasez”, “Cumpar doar o paine, dupa care mi-aduc aminte ca vreau si tampoane si un chil de ulei si patru morcovi, dar nu e problema, mi-am lasat cosul cu o paine la coada!” si in plus am pus avariile, deci muie ambulantele si pompierii.

In esenta asta nu ar fi problema majora a Dianei, am cam badjocorit-o degeaba pana acum. Orice om greseste, e normal!

Ce nu e normal, e ca atunci cand gresesti ar trebuii sa bagi capul in pamant, sa-ti dai 2 palme, si sa te rogi la Dumnezeu sa te primeasca inapoi in randul rasei umane!

Dar nu, Diana stie ca e curva muista, stie ca a incalcat intentionat legea, stie ca merita amenda, dar crede ca e dreptul ei sa se certe ca o tzatza muista cu ala care isi face corect treaba! Tot Diana o sa tipe ca din gura de sarpe muist cand unul nu semnalizeaza in trafic, sau cand politia nu-i da amenda unui care asculta manele la maxim, sau cand o scuipa badigardul la club! Pentru ca exista un set de legi pentru homo sapiens, alt set de legi pentru romani, si alt set de legi pentru Diana!

Si cireasa de pe tort: Daca vita ar mai fi asteptat jumatate de ora ar fi putut sa parcheze legal si corect si sa nu mai dea amenda si sa nu se mai vada ca e curva muista!

Dar de, Diana nu poate astepta jumatate de ora, pentru ca ea in jumatate de ora a facut atatea lucruri pentru omenire incat orice i se poate ierta!

In jumatate de ora Diana a vindecat foametea, a desfiintat rasismul, a descoperit leacul pentru cancerul de durere in cur si a eliminat toate bombele atomice!

Iti multumesc Diana pentru cea ce ai facut pentru poporul roman si rasa umana! Dumnezeu sa te ajute!

Nota! Acest articol este un pamflet, Diana din articol n-are nici o legatura cu Diana din poza. Este evident ca nu as putea, pe baza unui text de 5 randuri sa emit asemenea judecati vehemente fata de o persoana reala. Totul este un exercitiu de imaginatie. Sunt convins ce Diana reala este o persoana foarte apreciata si utila societatii in care traim.

5 Responses to “De ce e romania altfel? Pentru ca Diana…”


  1. October 23, 2015 at 8:46 AM

    bă, dacă mă uit la viaţa mea, în afară de una, toate Dianele întâlnite mi-au făcut numai probleme. deci rezon, monşer! 🙂

  2. October 23, 2015 at 11:31 AM

    Dex, tu ești același Dex pe care l-am cunoscut la Milogul?
    🙂


M-a strafulgerat o idee

