31
Aug
15

Spitalul ortodox de stat

jeremiah 30-17

In opinia mea patriarhia face mare risipa construind biserici, ar putea sa stea linistiti caci spitalele romanesti convertesc mai multi oameni decat bisericile. Si nu la modul: “Sa-mi bag pula o sa mor, ar trebui sa dau niste bani la biserica!”, ci la modul: “Sa-mi bag pula mai bine ma lua Dumnezeu! Si mult mai ieftin maica!”

Daca n-ati avut placerea sa ajungeti printr-un spital d-asta de marca, va fac eu un mic instructaj:

Sunt spitalele romanesti bune?

Nimeni nu stie! Daca cumva supravietuiesti o sa aflii peste 15 ani daca a fost bun sau nu! Ca nu-ti zice nimeni nimic!

“Domnul doctor, cu a decurs operatia?”

“Foarte bine, ti-am taiat jumatate de stomac, totul este ok!”

“Pai si o sa supravietuiesc?”

“Dracu stie, tu sa fii sanatos!”

Sau:

“Domnul doctor, nu mai pot dormii de trei nopti, ma doare stomacul ingrozitor!”

“E bine, e bine!”

“Pai aseara am vomitat pe 3 pereti si un tavan din salon!”

“Chemati asistenta sa-i dea astuia niste pastile, ca n-avem bani de renovari!”

Primul lucru pe care l-am remarcat, ba nu, al doilea, dupa ce am realizat ca chirurgii sunt extraterestrii… al doilea lucru pe care l-am remarcat, e ca toti angajatii sunt tigani! Nu stiu ce sa zic despre treaba asta, decat ca probabil rasistii din Europa nu angajeaza decat albi. In afara de medici, restul tigani frate!

Cum aflii ca e ceva in neregula cu tine dupa operatie? Dupa metoda ceasului! Te uiti la ceas, si daca esti viu, speri ca vei fi si cand te uiti data viitoare!

Sa zicem si de spaga, ca tot era curios Ponta daca se da spaga. Se da!  La ce? La orice! Tot dupa metoda ceasului! Daca n-ai dat spaga de ultima data cand te-ai uitat la ceas, ar cam fi cazul sa dai!

Cu ce te ajuta spaga? Pai nu o sa-ti obtina o alta pijama de exemplu, daca pe cealalta te-ai rahatit un pic, sau un pampers, sau chestii d-astea avansate, ca spitalul nu poseda asa ceva, dar ai mari sanse, chiar mari, sa-ti schimbe cearsaful! Mari de tot!

Cum este personalul?

Doctorii taie si sunt autisti, dar sunt mandrii de cat de misto te-au taiat, in schimb complet dezinteresati de ce se intampla cu tine! Ei au taiat, si-au facut treaba, acum ca mori sau ca te hranesti prin tub toata viata din cauza ca li s-a parut ca tot capul era infectat, si l-au extirpat, aia nu e treaba lor. Adica e inutil sa zici: “Domul doctor daca cumva vedeti ca egzema se intinde pana la picioare, va rog eu, lasati-ma sa mor cu egzema pe mine!”. O sa te trezesti oricum fara egzema, si fara picioare, si ei tot mandrii o sa fie. Medicina nu tine cont de opiniile tale de taran, ba clientule!!!

Asistentele sunt, cel mai probabil, pe post de sclave sexuale pentru doctori. Ca sa iti bage un ac in vena trebuie sa incerci vreo 3-4. Ca sa-ti nimereasca o perfuzice corecta… Dumnezeu cu mila, daca incepi sa vezi elefanti roz si sa te pisi curcubee, roaga pe cineva sa-ti schimbe perfuzia, ca iara a fost o eroare.

In rest, ca sa incheiem pe o nota optimista, nu te costa o apendicita mii de dolari, deci noi sa fim sanatosi…

4 Responses to “Spitalul ortodox de stat”


  1. September 1, 2015 at 12:42 PM

    Sper că nu i-ai lăsat să te taie!
    Eu am rezistat tentației! Nu știu până când!

  2. October 8, 2015 at 9:50 PM

    Mda, păi de când am stat 5-6 ore pe-un colț de scaun și cu o criză mișto de rinichi, în așteptarea unui calmant și a unui pahar de apă, am învățat să apreciez fiecare secundă de atenție pe care vreun cadru medical ți-o acordă.
    Ar trebui să încerci, vei vedea sistemul cu alți ochi :)) Dacă nu orbești naibii de la durere.


M-a strafulgerat o idee

