04
Jun
15

As vrea…

sa existe o gena care leaga imaginatia de marimea penisului!

quote-some-people-are-so-boring-that-they-make-you-waste-an-entire-day-in-five-minutes-jules-renard-292333

Nu-mi pot da seama de ce nu exista! Si asta nu pentru ca n-o am! As fi de acord sa existe la toti ceilalti in afara de mine, macar asa, ca sa aiba cine sa rada de mine ca am pula mica! Dar macar sa se inmulteasca astia pana dispar ailalti!

Oamenii plictisitori sunt incredibil de multi. Nu vorbesc de aia cu probleme de comunicare, vorbesc de aia care se screm o zi sa-si gaseasca un nume in Counterstrike si le iese “GoogleChrome”! True story! Pe cuvant! Exista o persoana care s-a gandit: “Ce nume reprezentativ sa-mi gasesc?” Si asta i-a iesit!!!

Adica ce e in neregula cu “Prezervativ defect1”, sau “Nu e nici o problema daca bagi doua sarme in priza atata timp cat esti in slapi!”, sau “Am vrut sa-mi aleg un nume si m-am sinucis de prost ce sunt!”, sau “GoogleChromeBangsYourMother!”, sau “Mata e atat de mare ca daca o cauti pe Google iti plezneste calculatorul!”

Fenomenul asta era foarte raspandit printre roakeri, sa ma scuze Boemul, toti aveau parola “Mettalica 1” si “Manowar 2”. Nu stiu de ce, in afara de teoria ca rock-ul era la moda si atragea toti oamenii fara imaginatie. Acum banuiesc ca s-a inlocuit cu “Ina Tzatze” si “Vreau sa ma futa smiley”, ca astia sunt la moda.

Si de cand a aparut internetul, sau ma rog, de cand s-a dat drumul la toate vitele pe internet, probail s-a creat impresia ca e ok sa n-ai pic de imaginatie.

boring people

No shit! Daca nu sunt plictisitor ar trebui sa ma simt minunat in compania unui cretin care vine in fiecare dimineata, sare de 2 ori in sus ca un poponar din filme, si zice: “Vai ce zi minunata!”. E vina mea ca ma simt plictisit, ca ar trebui sa-mi folosesc puterile mentale si sa ma gandesc in cate moduri pot sa-l arunc pe cretin de la etajul 9 ca sa nu ma mai plictiseasca. Si asta m-ar calma, cumva, pana ziua urmatoare, cand cretinul e tot acolo, si eu tot plictisit sunt!

In concluzie, ca sa nu existe dubii, daca incerci sa-ti creezi o indentitate fictiva pe internet si iti iese, ori numele tau, ori ultima chestie pe care ai citit-o pe o conserva, eu unul as prefera sa mori, si sa nu te inmultesti inainte!

1 Response to “As vrea…”


  1. June 11, 2015 at 10:19 PM

    Tu de ce ești Doxatul Dex? 🙂

    Treaba asta cu numele virtual nu ține doar de prezența sau lipsa capacităților imaginative, ci de cât de bine te cunoști sau nu. E greu să îți pui un nume dacă habar n-ai ce-i cu tine, cine ești, ce te reprezintă, ce anume îți transmite ceva.

    Mi se pare oricum greu să te reduci la 1-2 cuvinte.


M-a strafulgerat o idee

