28
Apr
15

Masculul alfa si progenitura beta

darthvaderbeckoning

Pentru ca am ajuns la varsta in care lumea din jurul meu ori moare, ori incepe sa aiba cate o boala mortala, si pentru ca n-m copii din cauza ca am penisul subdezvoltat, adica acelasi motiv pentru care mi-am facut blog, ca n-am nici bani de Mercedes, incep sa ma uit cu interes la copii si parinti.

Si aici nu ma refer doar la reactia, posibil normala: “Ia uite ce tzatze si ce chiloti bagati in cur are copila aia! Oare tacsu suna la politie daca i-o trag?”, ma refer la reactia ailalta, la fel de normala: “Pai eu cand oi muri cine ma cara pana la ghena?”. D-aia m-am inscris la un fond de pensii care iti asigura “transportul pana la incinta de depozitare a deseurilor umane expirate”.

In pauza acestor ganduri, ma uit la oameni, si la parinti, si la barbati, in general, fara absolut nici o conotatie sexuala, orice ar crede cititorii mei mai perversi decat mine!

Concluzia e ca barbatii, nu pot, si nici n-ar trebui, daca ma intrebati pe mine, sa treaca peste mirajul masculului alfa. Asta e mersul lucrurilor si nu e nimic rau in asta. Recunosc, ca aici ma refer la barbati, nu la ce jucarii de plush aveti voi fetele prin casa. Ca tot veni vorba o sa va spun fetelor un secret: “Foarte multi barbati stau cu o femeie doar pentru mancare!”. Suna poate ciudat in lumea asta moderna, dar e foarte adevarat, unii “barbati” nu sunt in stare sa se hraneasca singuri, pentru ca le-a dar mami de mancare, si cand nu le-a mai dat si-au gasit tot timpul o proasta care sa le dea, asa ca v-au gasit pe voi si sunt in stare sa faca multe lucruri ca sa nu moara de foame, inclusiv sex (de instinct primar, foamea bate sexul).

Ma gandesc in principal la tatal ala care zice: “Sper a fiul meu sa fie mai bun ca mine!”. Si da, recunosc, cumva exista si sentimentul asta, dar nu se pune cu masculul alfa. Adica e amuzant cand e mic sa-i zici: “Hai sa ne batem!” ca sa-i arati tu cat de tare esti si sa-i dezvolti instinctele de pradator, dar, la primul pumn in gura, nu mai stii cum sa faci sa-l omori.

Si cum ziceam, asta e mersul normal, la nici o specie ala batranul nu renunta la suprematie pentru puletele de fisu. Sau renunta, dar pe la 60 si de ani, dar mai devreme nu. Si cumva e bine pentru specie, ca nu neaparat ala mai puternic, sau mai rapid, sau mai destept, e cel mai bun sa conduca tribul. Pai daca era asa de destept se prindea ca i-ai pus cucuta in mancare! Nu?

Nu suna foarte modern teoria asta, si poate nici nu e adevarata, dar asa observational cam e. Si sunt convins ca Darwin a zis chestia asta inaintea mea, dar nu conteaza, pentru ca ala e mort si eu nu, asa ca eu sunt masculul alfa.

0 Responses to “Masculul alfa si progenitura beta”



  1. Leave a Comment

M-a strafulgerat o idee

