23
Apr
15

eveniment monden

In primul rand lucrurile bune: a fost multa lume, ceva gagici misto, am cunoscut oameni interesanti, mancare a fost decenta desi era d-aia vegetariana, bautura la fel, desi era Teachers, am un loc de cazare in Sibiu asigurat, plus un profesor in pescuit de mare anvergura, care a pescuit si in America, multa verdeata, multe flori, adolescentii au reusit sa nu ma everveze.

Lucrurile nu foarte bune: stripteozele au fost cam urate, n-am reusit sa fut nimic, atmosfera un pic cam tensionata (desi am avut ceva succes cu unele poante).

Dar per total inmormantarea a fost un succes as zice. O doamna chiar a felicitata organizarea evenimentului. Cred ca o putem trece pe lista de “potentiali clienti”, ca nu era tocmai in floarea varstei.

Incet incet imi mai dezvolt si aptitudinile pentru propagarea absurdului, am aflat ca a cauta cercei pentru raposata la ora 1 noaptea este o chestie foarte importanta, asta dupa ce am gasit sepcuta si gentuta, lucruri la fel de importante. Cumva toata sarada imi aminteste de jocurile corporatiste, nu stiu de ce, in afara de faptul ca ambele sunt inutile si oarecum amuzante.

Desi n-am agatat nimic, am primit o invitatie la o bauta de la un baiat, ceea ce inseamna ca inca mai am “sex appeal” la betivani, dar de, nu m-a lasat mama, ca cica nu se cade. Si, ca sa nu ma pedepseasca Dumnezeu, trebuie sa recunosc, ca probabil am umezit vreo 2-3 doamne cand caram cu lacrimi in ochi o punga mare si neagra cu lumanari folosite care erau foarte, foarte necesare la ceva. Acum imi dau seama ca n-am aflat la ce erau exact necesare, ca nu le-am mai vazut la culoare, dar al de sus stie ca eu le-am carat, deci +2 Rai la baiatu.

In rest, ce sa mai zic, daca va duceti la Turnul Severin, vedeti ca la PECO n-au bere rece. In schimb e o patiserie care face o placinta cu branza geniala! Am aflat ca aparent Xanax-ul rezolva orice problema, deci folositi cu incredere ca mi l-a recomandat un medic. Am mai aflat ca nu e normal sa ai pulsul 110 si aritmie, deci daca vreti sa beneficiati de reducere la autobuz aveti mare grija la lucrurile astea.

In plus, cumva in mintea mea am aflat ca mi-e dat sa o mierlesc cat se poate de tanar, sau macar sa fac tot posibilul, asta daca reusesc sa scap de toti “binevoitorii”.

Ah, si era sa uit, ca am fost atent la slujba, aparent suntem toti niste viermi pacatosi, si nu meritam nimic, si raposata vrea sa ne ducem cat mai des la biserica, si Dumnezeu e bun, si acum ca a murit ea nu mai e vierme, dar noi suntem, si trebuie sa ne ducem la biserica, si alte blablauri despre biserica de vreo 100 de ori, si milostivenie si d-astea.

Apropo, popii astia sunt oameni sau roboti? Adica un om normal, dupa a 15 pomana la care mananca sarmale la pranz, si-ar fi dat foc in piata publica, sau alternativ ar fi comandat pe shestache o portie de cartofi prajiti cu oua, dar astia nu! Probabil asta e harul lui Dumnezeu, sa n-ai gusturi atata timp cat e pe gratis. Acum ca ma gandesc, chiar nu suna rau ce am zis, o fi vreun studiu pe tema asta…

0 Responses to “eveniment monden”



  1. Leave a Comment

M-a strafulgerat o idee

