17
Apr
15

Sugestii pentru pulitia romana

Am putea sa aveam si noi campania de informare:

“Nu te mai sui beat la volan! Taxiul ala de la coltul strazii, langa care stau trei politisti, nu-ti va mai cere 30 de lei pana la prima intersectie!!!”

Asta ar fi o chestie chiar mareata! Ca am ajuns sa intreb la 15 taxiuri inainte sa vad unul care merge pe aparat. Si cele 2 masini de politie care nu lasa in fata decat taxiuri dubioase, chiar nu ma ajuta cu nimic. Cumva parca bate la ochi ca iau spaga, si asta nu e ceva foarte subtil, probabil un procuror plictisit n-ar avea nevoie de mai mult de 15 minute ca sa curete strada si sa umple aripa aia nou deschisa de la Jilava.

In schimb polutia romana se ocupa cu mesaje subliminale de genul:

“Se pierd 30 de miliarde anual din tigari vantute la negru!” Hai sa mori tu, niste baieti chiar nu vor sa-ti plateasca impozitul ala de 90% la tigari, ala din care tu imi oferi mie, ca fumator, o mare muie, si dupa aia, cand mor prematur,  imi iei si pensia si o spargi pe curve? Da mersi, o sa fiu cu ochii in patru!

Piesa de rezistenta e mind-fuck-ul ala odios din autobuz, pe care ma tem ca nu-l pot reproduce exact, dar suna cam asa:

“Vrei sa te simti in siguranta? Fii atent la bunurile personale, iar daca cineva te ciordeste suna la 112!”

Ce entitate sub-umana a putut sa scrie tampenia aia, si ce general sau ministru o fute, este o problema pentru istorici. Noi, oamenii de rand, putem doar sa ne intrebam cum pula mea e senzatia sa te simti si in siguranta, si sa te tii si cu ambele maini de buzunare? E o moda care imi scapa? Cand te simti in siguranta stai si cu ochii in 14 sa vezi cine te mai ciordeste? Doar asa ca hobby?

“Ha, ha, ha! Stimate domn, am avut impresia ca v-ati prefacut ca-mi furati portofelul si ca mi-ati taiat rucsacul cu lama! As vrea sa va felicit pentru aceasta gluma inspirata! Va dati seama ca in vremurile stravechi aceste lucruri chiar se puteau intampla in realitate? Dar acum, de cand politia romana s-a saturat de vaitat ca nu e bine platita, si a inceput chiar sa mai si munceasca, aceste lucruri au devenit de domeniul fantasticului! Si acum, pentru ca m-ati bine dispus, nu doriti sa dati o muie unui politist? Ca e eftin!”

1 Response to “Sugestii pentru pulitia romana”



M-a strafulgerat o idee

