01
Apr
15

Propaganda rusa

US_embasy

S-a terminat tovarasi! A fost bine, chiar maretz, o Epoca de Aur as zice, cat a durat, dar gata, am fost deconspirati. Managerul meu Ivan Ivanovici Votkovici zice ca probabil va trebuie sa imi inchid blogul si sa ma apuc de munca cinstita, propabil ceva spart de piatra prin Siberia. Sper totusi ca familia mea nu va fi executata, ca data trecuta, ca sunt prea batran sa-mi mai intemeiez alta familie. Si am fost atat de aproape! Daca mai comentam pe 2 bloguri castigam o intalnire romantica cu Putin la baia turceasca din Stalingrad.

Cum ziceam, a fost bine, chiar foarte bine! Crestea inima in mine cand vedeam cum romanii sunt din ce in ce mai pro-rusi. La un moment dat chiar am inceput sa o cam frec, ca nu mai aveam pe cine convinge! Toti oamenii de pe HotNews erau cu “Ne pare rau ca v-am atacat in Cel de-la 2-lea Razboi Mondial si ca era sa va distrugem! Acum vrem sa fim prieteni! Chiar e pacat sa lasam niste greseli din trecutul indepartat sa ne prosteasca in ziua de azi.”, sau “Da, intelegem ca e naspa ca Rusia a ocupat Crimeea, dar cei mai buni prieteni ai nostrii au ocupat Irak si Afganistan, au bombardat Libia si Yemen, au platit mercenari sa distruga Siria, asa ca n-are rost sa facem pe sfintii!”, sau “Eu injur Rusia doar pentru ca sunt un las, si acum ca ma apara Americanii pot sa fac cat vreau pe smecherul, dar in realitate, daca incepe razboiul, tot la rusi ma inrolez, ca e mai aproape.”

Si este de laudat mai ales ca am reusit sa facem asta cu un buget de 1% din cel al Americanilor! Adica Europa Libera, pe care n-o mai asculta nimeni, bate de vreo 15 ori la buget Russia Today, si alte instrumente de propaganda ruseasca. Nu mai vorbesc de CNN, NBC, Fox, MSNBC, Hotnews, Romania Libera, si nici de postacii pro-Americani care o fac din prostie, sau pentru ca asa e la moda, sau pentru ca libertate. A fost mult de munca la inceput, dar am reusit, pana acum! Acum s-a terminat!

La dracu, daca n-ar fi fost Ambasada Americii, poate am fi dus-o pana la capat!!!

Dar asta e, acceptam situatia asa cum e, si mergem corporatist inainte!

Asa ca:

As vrea sa le multumesc tuturor celorlalti agenti pro-rusi, si sa-i felicit pentru o treaba bine facuta. Este adevarat ca am pierdut, dar macar am pierdut ca niste eroi. Acum este nevoie de un moment de pauza, in care sa reflectam ce vom face in continuare, unde am gresit, ce se putea face mai bine. Ma rog, asta doar cei dintre noi care nu vor fi asasinati pentru a sterge urmele. Ceilalti trebuie sa gandim la rece si sa ne bucuram de minunata primavara Siberiana! Asta daca nu ne rupe Putin coloana vertebrala cu 2 degete la sedinta de partid.

In incheiere, sa nu uitam lucrul cel mai important! Care este prima porunca a propagandei pro-ruse?????
russian_propaganda

2 Responses to “Propaganda rusa”


  1. April 2, 2015 at 8:34 PM

    friendly *。˚ Hello ☆˚˛˚ ★˚ ˛☆ ˚ ★*。*。˚ Wonderful ☆˚˛˚ ★˚ ˛☆ ˚ ★ •*。*。˚ ☆˚˚美 ˛☆ ˚ ★ •*。*。˚ ☆˚˛˚ ★˚ ˛☆ you too˚ ★ *。 ˚ ☆˚˛˚ ★˚ ˛☆ Lovely..˚ ★*。*。˚ ☆˚˛˚ ★˚ ˛ ☆ ˚ ★ •*。*。˚ ☆˚كامل خزعل ˛☆ ˚ ★ •*。*。˚ ☆˚˛˚ dear ★˚ ˛☆ ˚ ★ *Nice。˚ ☆˚˛˚ ★˚goodnight ˛☆ ˚ ★*。*。˚ ☆˚˛˚good˚ ★˚ ˛☆ ˚ ★ •*。*。˚ ☆thanks to


M-a strafulgerat o idee

