05
Jan
15

2015! Promisiuni si bilante

listerine

Ce mi-am propus pe 2015?

Absofuckinglutely zero barat! Nu vreau chiar nimic, am tot ce-mi trebuie si urasc toate lucrurile pe lumea asta! Asa ca chiar n-am nevoie de nimic.

Pe 2015 o sa realizez fara nici un efort urmatoarele obiective:

1) O sa ma degradez si mai mult din cauza batranetzii si o sa-mi cresc chelia, parul din urechi si petele ciudate de pe piele pana o sa depasesc planul cincinal cu cel putin 5 ani. Inchideti-va fetele si nevestele, ca e de belea!!!

2) O sa fiu si mai sictirit cand ma intalnesc cu prosti, si de asemenea si mai dezinteresat de toate lucrurile lumesti, incat per total n-o sa-mi pese de absolut nimic.

3) In 2015 imi planific sa nu fut absolut nimic, sau daca fut ceva promit ca n-o sa avem nici unul nici o satisfactie. Asta doar asa ca sa nu imi distrug faima. Cine are o satisfactie primeste banii inapoi!

4) De asemenea o sa am pana la 150% de multi dinti in gura ca pe 2014! La fel ca in reclama la Listerine!

5) Intelectual vorbind imi planific sa fac aceleasi glume rasuflate, sa ma prefac la fel de bine ca stiu despre ce vorbesc in discutiile de intelectuali, si, daca este posibil, sa mint ca am la fel de multi muschi ca culturistii (nu pentru ca am, ci pentru ca culturistii sunt prosti)

Bilantul pe 2014!

In acest an am reusit, in ciuda tuturor previziunilor, si impotriva unei cote la pariuri de 34 la 1, sa mai imbatranesc cu 1 an. Le multumesc tuturor celor care m-au sustinut in aceste momente grele, de maxim efort fizic si intelectual, exceptand pe cei care nu mi-au dat otrava cand le-am cerut. De asemenea, n-as fi putut sa fac asta fara ajutorul mamei care m-a aprovizionat cu piftie de craciun. Aud ca fara piftie nu poti sa faci voodoo, ori piftie ori tuica, care e aia pe care o mananci si scrii pe blog?

In concluzie 2014 ar fi fost un an perfect, cu singura exceptie ca n-am copii. Ar fi fost chiar perfect daca aveam pe cine sa bat pentru ca n-a facut nimic in anul asta, dar asa, trebuie sa ne acceptam unii pe altii.

La multi ani!

P.S. Multumesc tuturor celor care nu mi-au urat la multi ani! Adica, a fost naspa pana acum, si pana acum eram tanar, de acum inainte devine din ce in ce mai naspa! La ce dracu’ i-ai ura cuiva sa se chinuie si mai mult?!? No comprende!?

P.S.2. Merci lui Andreotti, sau Andreottiei, in romana, ca sa ma dau smecher, pentru urare. Ea e singura care primeste otrava cand mi-o cere, restul puteti sa muriti in chinuri ca niste insensibili ce sunteti!!!

9 Responses to “2015! Promisiuni si bilante”


  1. January 6, 2015 at 4:44 PM

    Eu credeam că tu sărbătorești pe vechi!
    Măi, Dex, măi! Strașnic! Ține-o tot într-o direcție!

  2. January 11, 2015 at 8:47 PM

    Nu-i prea târziu nici acum să faci copii. Ai avea și tu un scop în viață, chiar dacă nu ți-l chiar dorești.

    Mi-e greu să te chiar înțeleg, eu am ajuns la concluzia că dacă m-ar durea în cot și nu mi-ar păsa deloc de oameni, aș fi chiar fericită (sau să nu exagerez: aș fi bine, ok, liniștită, fără griji). Tu nu dai doi bănuți pe oameni și tot nefericit ești. Cred că problema ta e că nu găsești ceva sau pe cineva de care să îți chiar pese. Numa’ zic.

    Nu-ți mai urez nimic na, că m-ai făcut insensibilă 🙂


M-a strafulgerat o idee

