17
Nov
14

bravo ba romania!!!

clapping

Bine ma ca v-ati trezit toti in ceasul al 25-lea sa votati anti Ponta! Nimeni n-a fost in stare sa ii infiga un ciob in ochi cand isi lua limba in gura cu Daciana, dar acum, pana mea, hai sa votam anti Ponta! De ce? Pentru ca motive! Ete n-au putut sa voteze contaranii nostii din tarile straine, fix aia care au plecat pentru ca nu va suporta! Aia au o parere complet de cacat despre voi, d-aia planteaza ciuperci pe picioare de bosorogi prin Spania. Si acum s-a trezit spiritul civic in voi sa va uniti ca UDMR cu Vadim.

Nu zic, doamne fereste, ca as fi tinut cu Ponta, cei care sunteti mai vechi pe aici probabil ati prins suguestia. Dar, un om la varsta mea, care traieste intr-o tara de imbecili (si nu, daca sunteti anti-Ponta nu inseamna ca nu sunteti imbecili, relax), nu are foarte multe bucurii. Copii n-am sa fac experimente pe ei si sa-mi proiectez toate sperantele in viitori betivani inutili, clonati din mine si din prezervative sparte. Frumos nu sunt, femeile nu ma iubeste. Mai nou aud ca raman si fara dinti in curand, ultimul lucru care imi lipsea pentru a deveni o persoana importanta.

O bucurie aveam si eu: Sa vad ce se intampla cand e Ponta presedinte!

Stiti ca e vorba aia care o spun toti imbecilii: “O data in viata trebuie sa incerci orice!”. Spre deosebire de ei, eu n-as incerca sex anal, nici daca primesc 50 de lei pentru asta. Dar fiecare cu gusturile lui!

“Ponta presedinte!” este un lucru care se intampla o data in viata. Acum va trebui sa ma las de baut si de fumat ca sa-l prind pe Ponta junior presedinte. Asta daca nu cumva, in cativa ani o sa uitati cu totii ca sunteti anti-Ponta si o sa-l votati iar. Lucru de altfel foarte posibil, chiar probabil.

Cum ziceam, sunt niste lucruri pe care acum nu o sa le mai aflu niciodata!

De exemplu, ce ar fi transmis Antena 3 si Romuia TV? Ar fi avut 24 de ore de cantece patriotice cu Badea in spagat? I-ar fi oferit o suma exorbitanta lui Basescu sa face un sex cu Udrea in direct ca sa aiba despre ce vorbi? L-ar fi clonat pe JFK? Probabil ca da, dar n-o sa stim niciodata.

Sau, cat ar mai fi furat Ponta si PSD? Cati penali ar fi gratiat? Si mai ales, de unde ar mai fi furat, ca, pe cuvantul meu, chiar nu vad de unde se mai poate fura in tara asta! Si va spun asta ca un om care ar sari imediat sa fure daca ar mai fi ceva valoros de furat. Dar ciuciu.

I-ar fi zis Ponta lui Merkel ca e Basista? Ar fi pus Badea 200 de kile de muschi si de Karate pe el, daca n-ar mai fi tras in jos de basisti? Cum s-ar mai fi numit basistii? Ar fi fost astia din diaspora rugati sa se intoarca sa-si primeasca galeata si uleiul, sau, alternativ, sa isi manance buletinul?

Am fi putut trai niste vremuri unice, minunate, extraordinare, de poveste! Dar nu! Ati ales cu totii sa votati locul 2, ca sa va pastrati normalitatea plicticoasa in care nu se schimba nimic!

Sau se schimba, zic unii, dar asa usor usor, treptat, din interoirul sistemului, pana ajungem tot de unde am plecat. Nu e ca si cum n-am lua tzeapa asta de secole! Dar de…

0 Responses to “bravo ba romania!!!”



  1. Leave a Comment

M-a strafulgerat o idee

