05
Nov
14

nu sunt fratilor robot

In atentia blogurilor tovarase si pretene, care insista sa ii sustina pe evreii cu aroma de CIA (in romaneste Mossad) cu un G mare si o gramada de oo, declar pe propria raspundere ca nu sunt mancav-as robot. Nu stiu de ce bloagele voastre insista sa ma puna sa completez capctha.

Asta nu e prima oara cand m-au secat baietii astia. Totul a inceput de cand tot insista sa imi asocieze contul de youtube cu ala de mail si ala de blogger, pentru ca pula mea, d-aia, nici nu stiu de ce, asa ca sa vada toti handicapatii in ce bloc stau sau nu stiu. Apoi au bagat rahatul ala imputit ca nu puteai sa comentezi pe blog fara cont de google. Fuck it, asa am ramas fara niste bloguri betoance in lista.

Atunci am zis ca renunt la ei, si am trecut search-ul, macar, pe DuckDuckGo, pana au inceput sa-mi livreze site-uri din Israel in prima pagina, si atunci am zis ca poate libertatea nu e chiar asa ca in reclama, e doar pentru aia alesi.

Nici nu-mi dau seama care e toata schema cu rahaturile astea. Probabil o tampenie d-aia in care trebuie sa fii pe internet cu propriul nume, ca sa te poata gasi toti labagii pe care i-ai obfuscat. Nu e ca si cum Google nu stie cine sunt!?

Colegii lor de sinagoga de la Facebook n-au avut nici o greata sa mi-l recomande pe tata si vreo 3 vecini cu care n-am avut absolut nici o relatie online, cand mi-am facut un cont complet fictiv, de pe calculatorul de la servici.

Stiu, majoritatea nu e interesata de aspectele astea. Ce ma intereseaza pe mine ca astia stiu de cate ori ma masturbez pe ora?! Dar eu, eu inca sper sa mai ajung un revolutionar, sau ceva. Parca n-as vrea cand ajunge Ponta Imparat Galactic, sa dea 30 de lei la Facebook si sa afle unde mi-am instalat cartierul general. Macar asa din principiu….

4 Responses to “nu sunt fratilor robot”


  1. November 10, 2014 at 11:19 PM

    și nu te simți mai în siguranță când știi că are grijă Facebook de tine? Nici să vrei nu te poți pierde de lume.


M-a strafulgerat o idee

