22
Oct
14

O cina cu rezistenta

2014-10-22 23-27-51.443

In seara asta mananc la fel ca palestinienii. Exceptand faptul ca eu am ce manca, iar ei n-au. Si ca eu n-am copii, si daca as avea nici un evreu nu i-ar calca intentionat cu masina. In plus eu nu sunt in pericol sa raman fara casa. In rest, este fix la fel.

Si nu uitati dictonul secolului: “Existenta e rezistenta!”. Sa speram ca prinde.

P.S. Si eu am si carnati. Eu nu fac rezistenta fara carnati. Nici nemtii n-au facut asta. Get on with the times, people!!!!

5 Responses to “O cina cu rezistenta”


  1. 1 boemul
    October 23, 2014 at 8:44 AM

    “fava beans”? păi cu asta tre’ să mănânci un rinicgi uman şi să bei o sticlă de Chianti, chiar n-ai învăţat nimic de la dr. Lecter?

  2. 3 boemul
    October 23, 2014 at 8:45 AM

    pardon, ficatul :))

  3. October 23, 2014 at 4:49 PM

    Ridichile umane ie mai rare decât canibailii. Deci uniți bășim/salvăm… Nu cred că mai salvăm nici măcar chiloții.

    • October 23, 2014 at 7:19 PM

      Probabil ca daca dieta palestiniana ar contine mai multa fasole, ridichi si zeama de varza, rachetele alea amarate n-ar mai pica in desert, ar ajunge si ele pana la vreun oras.


M-a strafulgerat o idee

