29
Sep
14

Prostia e ca iedera

Ce cuvant ciudat “idera” asta, vad acum ca l-am scris, de unde rahat o veni? L-oi fi scris corect, ca prea e ciudat?

walmart-freaks-38

E o moda noua printre cretinele din Romania, si zic cretine ca doar cu ele am patit. In general cretine de peste 50 de ani, ca sa fiu precis, sa nu creada lumea ca femeile in general sunt cretine. Femeile nu sunt cretine, toata lumea e cretina! Ufff, cum m-am fofilat elegant sa scap de un proces.

E moda aia in care te duci la supermaket, iei 2 peturi de bere ca sa nu te bata barbatul, lasi cosul la coada la casa, si dupa aia te apuci sa cumperi de ce ai nevoie.

Asta e o extensie a fenomenului de care am mai vorbit cu alta ocazie, ala ca Romanul nu accepta ca e prost. Romanul nu e niciodata prost, un complex extraordinar de imprejurari, care nu stau in puterea lui, l-au facut sa uite ca mai are de cumparat si 2 kile de morcovi, spaghete, 4 paini, o guma si 3 belciuge.

Alte exemple de complexe de imprejurari:
– pai avem de renovat, s-a suparat vecinul ca lucra de noapte si n-a mai putut sa doarma
– pai am trecut cu masina prin balta si te-am udat, ce sunt eu de vina ca primaria nu repara drumurile? (Observatie: In tarile civilizate nu exista balti, apa se ridica dupa ploaie prin magie direct la Iisus) (Observatie 2: Pai de ce nu mergeai cu 20 la ora ca sa nu mai uzi pe nimeni? Pai daca voiam sa merg cu 20 la ora la ce sa mai imi iau masina?)
– cainele se caca domne, ce sa faci daca se caca pe alee, ca e animal
– nu va suparati, eu ma cunosc cu vanzatorul, ca sunt zidar, iau si eu un pachet de tigari

Revenind la subiect, cretinele sunt inca timide, pentru ca n-au creat masa critica de cretini carora sa li se para normal anormalul, ca la restul de subiecte. In sensul ca m-au gasit la rand inaintea cosului, s-au uitat ca n-am multe de cumparat si m-au ajutat cu marinimie: “Haideti dumneavoastra inainte!”

Va multumesc din tot sufletul mortilor si ranitilor familiilor voastre de cretini! Ce va nedumereste? Conceptul de coada? Te duci la coada? Ai plecat de la coada, te intorci la coada? La coada nu sunt locuri de handicapati! Decat daca sunt marcate! Si eu uit cate ceva, si ma duc la capatul cozii, pentru ca aia e, n-am eu mai multe coaie ca altii! Mai multi neuroni…. Evident!

Si mai e inca ceva: Nu ai unde in pula mea sa te grabesti, ca in tara asta de cretini nu se intampla nimic! Nu alergi ca sa mai bagi un experiment la leacul pentru cancer! Daca toata populatia Romaniei intarzie maine 14 ore, n-o sa se vada nici o diferenta. Asa ca sa va fut handicapatilor, invatati sa stati la coada, si la semafoare, si sa nu mai intrati pe liniile de tramvai cu masina, si sa nu mai alergati ca vitele pe rosu, pentru ca nu intereseaza pe nimeni cacatul la care va grabiti voi. Nu, pe bune, nici macar pe voi!

5 Responses to “Prostia e ca iedera”


  1. September 30, 2014 at 9:08 PM

    Cozile de la bancă sunt cele mai simpatice 🙂 Acolo prostia e mai silențioasă. Ferească Domnu’ să te apuce vreun râs isteric 😀

  2. October 1, 2014 at 10:28 AM

    Cozile la platit chestii sunt cele mai odioase. Lumea e mult mai irascibila decat la supermarket. Pentru o factura sarita peste rand poate iesi cu bataie si escaladat ghisee.


M-a strafulgerat o idee

