26
Sep
14

Poveste de cartier! Episodul primu mancacias!!!

Il aveam pe unul la bloc, numit Nea Marin, ca noi eram copii civilizati, nu ca labagii astia din ziua de azi. Nea Marin asta avea o trasatura de caracter foarte caracteristica, adica chiar nu putea fi confundat, omul avea un nas mare, dupa cum zicea toata lumea, de aia i se mai zicea si Nasotea. In general un personaj nu foarte prietenos, ba chiar antipatic, daca ma gandesc.

Relativ la legat de nasul lui Nea Marin, eu, care m-am uitat mai atent, am realizat ca omul de fapt are doua nasuri, unul de om normal, desi cam mare, si altul care incepe cam la jumatea nasului respectiv, si e, el insusi, un nas complet normal, desi cam mare. Ai zici ca doua lucruri normale nu pot sa dea ceva anormal, ete ca asta era Nea Marin.

Nea Marin avea cea mai dubioasa Dacie de la bloc. Albastra! Dar nu asta era partea dubioasa, partea dubioasa era ca daca te lipeai de ea, se lua vopseaua. Masina era vopsita cu o chestie foarte asemanatoare cu vopseaua albastra de oua. Atat ca nu se ducea la ploaie, in rest, daca aveai ghinionul la fotbal sa te lipesti de ea, erai albastru.

Umbla vorba, dar nu pot sa o confirm din trei surse, cum fac de obicei, ca Nea Gica, mecanicul auto al blocului, care ii repara masina in fiecare weekend pe o tuica, ca erau prieteni, ii zice: “Bai Marine, aici trebuie sa punem un surub!” La care Nea Marin zice: “Bai Gica, n-am ma suruburi, ia da-i mata un punct de sudura, ca nu e problema!”

Nea Marin asta, cu cele doua nasuri ale lui, si tiganos asa de felul lui, vine intr-o zi la noi si zice: “Baaah! Eu am futut toate femeile din blocul asta!”, si se uita la mine si zice: “In afara de mata, ca e urata!”. M-am cam ofticat un pic ca a zis de mama ca e urata, in alta ordine de idei, acum realizez, ca poate n-am iesit asa de prost din afacerea asta!

Apropo de femei urate, Nea Marin avea o nevasta grasa si urata! Mai grasa si urata ca mama, fara sa fiu subiectiv. Grasa si urata, dar de treaba, si 2 fete grase si urate. Dar una peste alta femeia aia nu tin minte sa ne fi deranjat cu ceva, desi nu ne era foarte simpatica, fiind probabil cam tampa.

Din pacate pentru ea a facut cel putin o alegere gresita in viata, aia fiind ca l-a luat pe Nea Marin, om care, desi nu foarte violent in aparenta, a reusit sa o omoare in bataie, intr-o seara in care era baut.

Nea Marin a si iesit din inchisoare, si, din cate am inteles si-a lasat apartamentul fetelor si s-a mutat undeva pe la tzara. Nu mai stiu ce s-a ales de apartamentul ala, sau de el, cert e ca acum, din cate stiu eu, nu mai exista nimeni din familia lui Nea Marin pe la bloc. Una peste alta, cred ca omul si-a regretat fapta, si probabil ca de rusine a plecat de la bloc, ca nu era om rau, doar prost. Spre norocul lui macar, avea doua nasuri, deci ma indoiesc ca l-a violat cineva in puscarie.

Cam asta ar fi primul episod. Daca or mai fi si altele… doar cu voia lui Allah. Si daca cumva, prin cei 12 cititori, se nimereste vreun om cu care am copilarit, il rog sa nu ma deconspire, ca mai am cadavre de ingropat, dar ar fi bine sa confirme povestea, pentru ca, la ora asta, si mie mi se pare a fi un film romanesc prost.

4 Responses to “Poveste de cartier! Episodul primu mancacias!!!”


  1. 1 eul greu
    September 27, 2014 at 7:28 PM

    Uite ca a ieșit pedantul din mine pentru atenționare în legătură cu trasatura fizionomica….

  2. September 29, 2014 at 10:06 AM

    era un nea Marin în blocul de lângă mine. dar avea o singură fată care nu era urâtă, ci doar proastă şi puţin curvă. ceea ce nu era tocmai rău :))
    şi l-a omorât băutura înainte să-şi omoare nevasta. deci n-am fost vecini!


M-a strafulgerat o idee

