16
Sep
14

Cea mai comunista societate

marx

M-am apucat sa citesc “Das Kapital” de Karl Marx, inventatorul cuvintelor kool care contin k, fara de care n-ar fi existat Konekt-R si alte mari inventii ale lumii moderne.

Era de mult pe lista, ca eram singurul comunist care n-a citit cartea asta, in afara de alti idioti. Asa ca am citit primul paragraf, mi-am facut plinul la tuica si am trecut la alte chestii, acum ca sunt comunist cu acte.

Primul paragraf zicea in engleza: “A commodity is, in the first place, an object outside us, a thing that by its properties satisfies human wants of some sort or another.” Sau in germana: “Kleinen einen ausberucken sind seine kongnitiven anschweulfens die menschbegonen eine grossen einsbewurgverden sagen”

Cumva, paragraful asta mi-a adus aminte de alta carte inteligenta, la care am citit primul paragraf. Aia cu “Istoria religiilor” a lui Eliade. Sau poate era: “Istoria religiilor in 24 de ore”, sau “Istoria religiilor pentru idioti”, “Sau istoria religiilor in 12 pasi simplii”, ceva de genul asta.

Oricum ar fi acolo zicea, pe langa chestia cu oamenii care au fost creati din laba, lucru evident de altfel, ca krima a aparut odata cu societatea agrara. Mie, in prostia mea, mi s-a parut contra-intuitiv: “Adica in pwela mea, cu k, cand te opresti din omorat animale in fiecare zi, incepi sa omori oameni?” Evreiwood ne invata ca daca esti violent cu animalele esti la fel si cu oamenii. Ceva era in neregula, asa ca am bagat 12 filme proaste si mi-au trecut gandurile revolutionare.

Dar acum, profitand de tuica societatii agrare, am realizat ca nu e nimic anormal aci. E greu sa omori un om cand ai nevoie de el. Poate iti place nevasta lui si i-ai da una in cap ca sa ai parte de bucata de pizda/ bucatareasa/ masina de spalat respectiva. Dar a doua zi, te duci sa vanezi mistretul singur, si iti dai seama ca sansele tale de a profita de bucata respectiva de kapital sunt foarte reduse, pentru ca e cam greu sa futi cand dupa ce mistretul ti-a fracturat 3 oase. Si maine povestea se repeta.

Societatea asta e vanatorilor / culegatori primitivi e cea mai sanatoasa forma de organizare sociala.

In contrapartida, acum sunt milioane de oameni care nu-mi sunt de nici un folos. Daca cineva ar omori pensionarii, handicapatii si taximetristii, dar ma repet, mie mi-ar merge mult mai bine. Concluzia normala ar fi ca fiecare dintre noi sa omoram niste inutili d-astia. Din pacate inca n-am citit si “Mein Kampf” ca sa inteleg unde da gres teoria mea. Dar o sa revin.

2 Responses to “Cea mai comunista societate”


  1. September 17, 2014 at 9:01 AM

    păi dacă am stabilit că n-o să ne omorâm unul pe altul din cauza muierilor, mai ales că nu prea avem, să luăm arcurile şi să fugim în pădure!
    ba stai, că mistreţu’ are trichineloză! şi mai vine şi iarna în vreo două luni!
    discutăm la primăvară :))


M-a strafulgerat o idee

