10
Sep
14

Una din zilele alea

frozen-jack

 

Te duci si tu la servici, te pui la calculatorul ala mega bengos pe care si-l permit doar corporatiile si evreii, si parca chiar ai face ceva. Si de aici totul merge in jos!

Din fericire ziua actuala e pe terminate, caci altfel ma asteptam sa primesc si vreu mail de la americani ca m-au scanat cu satelitul si ca am cancer. Deci povestea are happy ending, daca nu alunec pe o coaja de banana in baie. Banuiesc ca toata lumea arunca cojile de banane in baie, ca oricum aluneca pe jos, asa ca ce mai conteaza o coaja de banana.

Cum spuneam, ajung la servici, ma apuc de munca, si am asa un flashback cu ultimele 2 luni in care nu mi-a iesit nimic, din cauza ca corporatia a gasit de cuviinta sa angajeze niste maimute, pe post de cazuri sociale, ca sa obtina vreo reducere de taxe. Genul ala de oameni cu care lucrezi si te miri: Bai nene, astia n-au facut niciodata nimic care sa mearga, oare cate poze or avea cu CEO-ul in pula goala calare pe testoasa?

Macar am fost la sala! Acolo nu m-am ales decat cu o vanataie in cot, dar sa-l vedeti pe celalalt!!! Vai de curul lui! Are 50 de ani, stie box, dar n-are blog! Ce papagal!

La pranz am reusit performanta sa-mi rup un dinte! Multumesc lu Carefoor ca sustine industria stomatologica din Romania! Nu e ca si cum n-as mai avea vreo 50 de dinti. Nici o problema, oricum ma hraneam mai mult cu lichide. Exista si teoria conspirationista in care mi-as fi dat cu cotul in dinte la sala, dar aud ca nu e tehnic posibil. Ceva cu parghii si forte si chestii d-astea de ingineri batrani. Wateva!

Seara m-am relaxat cu jocul Hearthsone, un fel de combinatie intre un joc de carti si sadomasochism. Aici am fost invins de handicapati, boti, si oameni cu inteligenta sub medie care au foarte mult noroc. Hai, asa am citit la mine pe blog, deci trebuie sa fie adevarat.

Si ca sa fie seara completa, ma duc si eu la frigider sa-mi iau o bere, si ce sa vezi: Toate cele 4 beri se pierdusera sau se stricasera!!!! Din fericire am reusit sa gasesc o bere intr-un final, ca altfel n-aveati ce citi acum!

3 Responses to “Una din zilele alea”


  1. September 15, 2014 at 3:36 PM

    Fuccapa! Am incercat sa-mi ating dintele cu cotul si… am putut!
    Am dislocatie de humerus si necesit proteza sus, dar sunt de Guiness / Ciuc!


M-a strafulgerat o idee

