18
Aug
14

Sa-i multumim lui D’zeu pentru haine

cannt

 

Am fost la mare. Cea mai proasta idee, in afara de faza cu marea si cu soarele. Pentru a nustiucataoara imi dau seama ca femeile saracele sunt urate. N-ai ce sa le faci. Trebuie sa-ti pui pe desktop o poza cu celulita, cute dubioase de grasime prin diverse locuri, pete cuidate pe piele si tzatze lasate. Asta asa, ca sa fii pregatit pentru viata, si sa nu mai visezi la ce vezi prin filme.

Sexul frumos my ass!!! 

Pentru o specie de bipede care n-au alt scop in viata in afara de a arata bine, femeile sunt un esec major.

Eu stiu ca nu sunt nici o frumusete, dar nici nu stau 12 ore in fata oglinzii, nici nu urmez diete cretine, nici nu fac la sala doar tzatze si buci. Eu m-am axat pe partea intelectuala, si-mi merge de minune, cum ar veni, in afara de faptul ca n-am prietena.

Stiu ca de multe ori am facut misto de biblie, sau de crestini, dar asta nu inseamna ca nu le pot aprecia (putinele) momente de intelepciune: Nevasta trebuie fututa ori imbracata, ori pe intuneric! Mi-a luat multa vreme ca sa apreciez acest sfat, dar, intr-un final, Dumnezeu mi-a aratat marea de celulita si m-a convins.

Stiu ca unii mai tineri se arunca inutil si fac sex cu lumina aprinsa. Pe moment poate parea o idee buna, fiind excitat si ne avand nici un neuron activ. Fapta se intampla, si ti se pare ca a fost misto, dar n-o sa poti niciodata sa-ti scoti din cap amintirile tututor defectelor pe care le poate prezenta corpul feminin. Odata, noaptea, cand te uiti la un film de groaza, o sa tipi nu pentru ca ai vazut monstrul ci pentru ca ti-ai amintit bucata aia de piele extraterestra pe care ai pus mana acum 2 ani. Si o sa te stergi cu spirt, si degeaba, creierul nu se poate sterge cu spirt, doar cu LSD si electrosocuri.

Si cum stateam eu asa pe plaja, si ma uitam in stanga si-n dreapta ziceam: “Sa-mi bag picioarele, eu p-asta chiar as fi vrut sa o agat daca era imbracata!” Dar asta nu este un mod pozitiv de gandire, iar eu sunt un om care gandeste pozitiv, d-aia formularea corecta nu e “Femeile sunt urate!”, formularea corecta e: “Femeile sunt prea dezbracate!”

Ganditi-va un pic la asta, si, cand va desteptati, o sa-mi dati dreptate.

Oarecum similar: “Sa-i multumim lui D’zeu ca dragostea e oarba!”

 

5 Responses to “Sa-i multumim lui D’zeu pentru haine”


  1. August 19, 2014 at 12:16 AM

    Daca o sa ajungi VP la noul tau loc de munca o sa-ti permiti sa iesi cu bunaciunea din poza. Eu cred ca-i place de tine dar face pe dificila ca sa vada cat de mult o vrei.
    Dex for VP! Yes you can!

  2. August 19, 2014 at 4:10 PM

    fute si tu doar femei a caror uratenie este vizibila de la prima vedere. E la fel dar macar nu mai ai momentul ala de dezamagire.

  3. August 20, 2014 at 10:58 AM

    Ok, I quit! Cred ca de asta nu mai merg la mare. Spirtul ajuta la stergerea memoriei. Daca-l bei. E adevarat ca cu neuroni cu tot, dar sterge. Tot!


M-a strafulgerat o idee

