26
Jul
14

Mistere urbane: Oameni in masini

Ma scuzati, ma simt cam prost sa recunosc ca n-am mai iesit de vreo 3 ani din casa, asa ca va rog sa nu faceti misto de mine.

Vad tot felul de oameni care stau in masini parcate pe trotuar, ziua, noaptea, la pranz, la miezul noptii, etc. Nu ma prind, ce se intampla! E vreo moda, gen “planking”?

Plec la ora unu la sala, merg si eu pe langa masini parcate, ca-n Romania, pe trotuar, si imi sare inima din loc cand il vad pe cate unu ca sta in masina fara ocupatie.

Prima data m-am gandit ca ma urmaresc serviciile secrete, ca de, eu am scris multe tampenii pe blog, si mult mai multe pe diverse mesengere. Dar dupa vre-un an, timp in care am vazut o gramada de oameni care stau in masini fara sa faca nimic, am incept sa realizez ca nimeni n-o sa plateasca 200 de oameni ca sa ma urmareasca pe mine. 199,9 poate, dar 200 e putin probabil. Inca un moment de glorie ratat, dar macar a durat mai mult de 15 minute, adica am treaba asta in favoarea mea, ceea ce e misto.

Ce face un om intr-o masina pe trotuar timp de 20-30 de minute cat ma duc si intorc eu de la piata?

L-a dat nevasta afara din casa? E din provincie si i-a recomandat doctorul sa stea o juma de ora pe zi la capitala? Mie nu mi-a recomandat! L-a dat nevasta afara si asteapta sa se fardeze amanta ca sa se inscrie la un umeri-craci?

N-am ajuns la un raspuns satisfacator! Nu stiu ce sa zic, dar mor de curiozitate. Poate ma lumineaza si pe mine careva.

2 Responses to “Mistere urbane: Oameni in masini”


  1. July 28, 2014 at 9:41 AM

    să ştii că nu-i exclusă asta cu SRI-ul… taică-miu a avut un coleg în şcoala militară care s-a mutat după aia la secu. şi când se întâlnesc ei la reuniune, prin ’91, tipul îi zice ora la care a plecat la biserică de paşte, în ’89, şi ora la care s-a întors. taică-miu, mirat: “De unde ştii? Mi-ai văzut dosarul?”
    – “Am văzut pe dracu’! Mi-am petrecut noaptea de paşte într-o maşină în faţa blocului tău…”


M-a strafulgerat o idee

