02
Jul
14

Halep strica toata treaba

Simona Halep

Imagine eliberata de la porcii capitalisti

Ma calca pe nervi fatuca asta. Dupa ce ca si-a scos o tzatza ca amazoanele, ca sa fie tare in tenis, a nu se confunda cu Angelina Jolie care si-a taiat tzatzele numai ca sa mai polueze fondul genetic vreo 100 de ani, acum mai si insista sa tot castige.

Eu nu sunt de acord cu chestia asta! Egoismul asta! Da, eu traiesc intr-o tara de cacat care imi da la gioale la fiecare colt, dar nu, eu refuz sa ma conformez, si reusesc sa ajung meseriasa pe plan mondial!!! E o palma data pe obrazul plin de seminte al poporului roman! Eu i-as retrage cetatenia! Nu poate iesi nimic bun din asta!

Acum toti somerii morti de foame si cu zero perspective sunt mandrii de tzara lor. Vecina nefututa cu cainele nefutut care se rahateste in fatza scarii, poate sta mandra de vorba cu celelalte umbre nesemnificative de pe pamantul patriei despre realizarile exceptionale ale acestei fete. D-aia n-o sa ajung eu niciodata mare! Nu vreau sa nenorocesc si mai mult acesti imbecili care imi sunt connationali. Pur si simplu nu pot face asta, pentru ca eu nu sunt egoist ca Halep.

Va dati seama ca e ca in reclama de la Fifa? Milioane de copiii au vazut-o pe Halep si au vrut si ei sa joace tenis!

– “Mami, mami, vreau sa joc tenis!!! Vreau sa cresc mare ca Halep si sa-mi tai o tzatza si sa nu fiu o curva penala siliconata la televizor!”
– “Nu se poate draga mamii! Numai corporatistii au loc la tenis, ca ei au sa dea 70 de lei pe o ora de inchiriat terenu. Nu exista terenuri de tenis publice, sau cluburi de tenis, ca nu mai suntem in comunism, sa plateasca poporul inutil bani pentru toate cacaturile gratuite. Eu zic mai bine sa-ti iei un abonament ieftin la sala, sa te antrenezi exclusiv la tzatze si buci, si sa-ti gasesti si tu un corporatist urat sau un tigan batran sa te ia de nevasta. Sau daca ai noroc, poate ajungi chiar curva penala la Capatos. Asa se ne ajute Dumnezeu! Ptiu drace, ca m-am luat cu vorba si am uitat sa dau milioanele la biserica!!!”

Practic, din cauza lu’ Halep, milioane de copii o sa planga zilele astea, si nici nu o sa mai aiba vointa sa ajunga curve penale, sau respectiv borfasi cocalari penali, ca oamenii normali.

Eu cred ca Halep trebuie sa abandoneze tampenia asta cat de curand. Dumnezeu te vede cand vrei sa-ti depasesti conditia si nu priveste cu ochi buni treaba asta, d-aia toti fostii regi inca invart milioane dupa 500 de ani de la abdicare. Mi se pare corect sa piarda onorabil cu o sportiva din tarile bogate si sa se retraga in anonimat acolo unde ii e locul. Nu e ca si cum nu o sa fie vedeta in RRomania in continuare. O sa se poata aseza la masa rotunda a vedetelor autohtone alaturi de Smayly, Mutu, Dan Puric, Gigi Becali, Alex Velea, Ina si fata lui Amza Pelea, si restul de fete si baeti ai cuiva, gen Chirila.

7 Responses to “Halep strica toata treaba”


  1. July 2, 2014 at 11:48 PM

    ce zâmbet am când văd de la un timp fătuci în metrou cu echipament de tenis după ele. de acord, halep trebuie să înceteze până nu ne apucăm toți de tenis. vezi că prin titan e un parc cu terenuri gratis. şi mai sunt.

  2. 4 animal00
    July 3, 2014 at 2:52 PM

    Mai e o chestie naspa cu nesimtita asta. Acum nu ne mai putem plange ca n-avem lucruri bune doar pentru ca ne-am nascut in romania.

  3. July 4, 2014 at 2:03 PM

    Întrecerea e cu ea însăşi, mai întâi şi’ntâi, şi cred că ştie şi că toate autodepăşirile, cândva, se vor plăti greu. Şi aici nu vorbesc de bani. Tenisul e sportul singurătăţilor.


M-a strafulgerat o idee

