26
Jun
14

Razboaie si caini

soldier licks dog balls

Pierd si eu vremea pe 9Gag si sunt asaltat de porcarii cu soldati americani intorsi din razboi si cainii lor care ii ling la oo de bucurie!

Care e mesajul? Sa fiu prost ca un caine si sa ma bucur ca un labagiu s-a intors acasa dupa ce a luptat pentru economia americana? Sau ar trebui sa am o reactie d-asta sentimentala, si sa ma identific cu cainele si cand vad un soldat sa-l ling suav la oo?

Stiu, cainii sunt niste scumpi. M-am prins de chestia asta cand am observat ca exista miliarde de animale parazite in jurul nostru. Inca o mare creatie a umanitatii, distrugerea diversitatii biologice din motive de nefutut sau de menopauza. Am mai zis, dintre milioane de animale, majoritatea oamenilor aleg sa salveze animalul cel mai prolific de pe planeta. Ma rog, e greu pentru o minte tampa sa inteleaga ca acolo unde cresc 15 caini exista un loc ce ar putea fi ocupat de alte animale. E greu sa-ti dai seama, vai ce ma iubeste! Ce inteligent e!! De fiecare data cand aude masina se caca pe clanta! Odata l-am lasat afara si s-a intors singur!

Documentarul “Animalul uman“, care se pare ca exista si pe net, explica foarte clar ca acesti caini domestici au fost selectati genetic sa semene cu niste copii. Si d-aia toate retardele pe care nu le fute nimeni au caini. La fel si babele la menopauza pe care nu le viziteaza nepotii. Caiini sunt un surogat, acopera nevoia cretina de a avea un copil pe langa tine. Si comportamentul e indentic, caine copil, haios dar capricios, inutil si cretin si se caca in drum. Asta e tot! Pentru treaba asta s-a distrus un ecosistem, ca sa aiba unii o satisfactie stupida in viata.

Deosebirea dintre caine si lup, adica dintre stramos si urmasul lui avortat gresit, este ca lupului daca-i dai de mancare te mananca. Pentru ca lupul este un animal inteligent, care stie ca omul e periculos, iar cand vede un om atat de prost incat sa-l hraneasca isi da seama ca e de datoria lui sa ajute umanitatea eliminand cretinii din fondul genetic.

Soldatii sunt in anumite privinte exact ca cainii. In sensul ca toata lumea ii aprecieaza fara sa gandeasca! Cumva daca te-ai dus ca american sa lupti pentru ca Ford sa mai vanda niste gioarse esti super tare. Sau ca roman daca ai fost atat de prost incat sa mergi in Afganistan pe 1500 de euro, in loc sa faci scaune de McDonalds pe 700 in Italia, esti ceva deosebit, si trebuie sa fii iubit. Lumea, cumva, vede soldatii ca pe aia de la 1200 care plecau la oaste cu sapa ca sa-si apere tara. Si aia erau niste dobitoci, dar parca nu la acelasi nivel.

Deosebirea dintre soldati si caini, e ca soldatii omoara, in medie, un numar mai mare de copii, batrani si nevinovati decat cainii. Dar sa nu ne cacam pe noi, sunt convins ca si cainii daca ar fi antrenati 5 ani ar ajunge cam la aceeasi performanta. Si asta fara veste antiglont, artilerie, tancuri si alte gauri la buget. Ce-i drept cainii n-ar putea sa zboare avioane! D-aia carnea de pilot e mult mai gustoasa fata de aia de caine!

3 Responses to “Razboaie si caini”


  1. June 27, 2014 at 2:44 AM

    Pe mine mă mai emoționează unii câini de-ăștia, dar dacă toată chestia are un fond genetic, m-am mai liniștit. De exemplu, săptămâna trecută am ajuns eu rătăcită pe la niște oameni și am adormit cu un câine în brațe. Habar n-ai ce somn bun a fost ăla! 😛 Clar că animalele astea au fost special create pentru a compensa niște goluri emoționale.
    Am încercat să am și eu un câine și am ajuns la concluzia că nu vreau copii în următorii cel puțin zece ani :)) Dar e mișto să aibă alții câte un cățeluș simpatic și să mai profiți câteodată și tu de pseudo-afecțiune gratuită – că nu ai tu grijă de el, nici nu-i dai tu de mâncare etc.

    De soldați nu mă doare capul, că n-au ce să-mi ofere. Ca să fim pragmatici până la capăt 🙂

  2. 3 picatura
    July 3, 2014 at 6:40 PM

    deci nu esti fan nici national geographic


M-a strafulgerat o idee

