20
Jun
14

Update? Downdate?

M-am angajat! Cred ca am scris pe undeva pe aci ca am fost concediat anterior. Whatevaaa!!! Acum sunt angajat. E foarte obositor, acum mi-aduc aminte. Trebuie sa stai noua ore pe zi cu niste oameni cu care n-ai vrea sa-ti petreci nici sfarsitul lumii. Se cheama sa fiiiii(cu un infinit de “i” ca nu stiu cum se scrie – in alta epoca as fi ars pe rug pentru asta) om normal. Oricum ar fi eu nu ma simt foarte normal, probabil ca de aia ma cam nedumeresc obiceiurile astea pamantene. Dar de, ce zice Nava Mama e lege!

Asta cu angajarea a fost o chestie d-asta de superman, care reuseste in viata desi are chilotii peste pantaloni, ca cei mai jenanti aurolaci. Am dat un singur interviu tehnic, la una dintre firmele de peste drum, la care am facut foarte prost, dupa parerea mea, si am castigat! Banii cei drept nu sunt exorbitant de multi, doar obscen de multi, plus bonus de angajare, bonuri de masa, felatie gratis si alte chestii nesemnificative.

Am ajuns la concluzia ca programatorii in tara asta sunt niste superstaruri. Nu am idee de alta meserie in care sa-ti iasa rahatul asta pe care l-am facut eu, a 2-a oara. Multi oameni de la HR se uitau ciudat la mine cand le ziceam ca momentan imi caut un servici “pe langa casa”. Dar, din fericire pentru mine, majoritatea programatorilor nu realizeaza asta, asa ca, cei mai multi,  fac 2 ore pana la servici in Pipera, ce-i drept  pentru ceva milioane in plus (cateodata).

Ca sa inchei subiectul asta: va recomand sa nu va apucati de programare, ca eu vreau sa o mai belferesc si numai de concurenta nu am chef!

In alta ordine de idei ma uit la fotbal! Probabil ca la batranete incep sa-ti placa chestii d-astea, ca mie nu mi-au placut niciodata.

De la campionatul mondial am aflat si eu ca aia de la sala tatuati cu pisici si unicorni sunt probabil fotbalisti, nu shaormeri cum credeam eu. Si aia cu freza punk peste fatza de cocalar la fel. Cei drept am si la servici niste baieti d-astia tatuati care nu sunt sigur fotbalisti, banuiesc ca sunt femei de servici, o sa le zic sa-mi stearga si mie biroul ca e mizerabil.

Presupunand ca nu o sa castige Chile campionatul, lucrurile o sa ramana in continuare asa cum au fost. Lucru care face scrisul pe blog foarte dificil, desi voi n-aveti cine stie ce memorie, mie mi-e greu sa repet aceleasi povesti, doar de dragul de a scrie. Imi rezerv aceasta placere, pentru ca e dreptul meu, pentru la batranete.

Dar cine stie? Chile chiar joaca bine!

 

4 Responses to “Update? Downdate?”


  1. June 23, 2014 at 10:20 AM

    Bai ce sa zic, chiar ma bucur ca ai cu ce sa-mi dai o bere. Ar fi fost nasol sa ma cinstesti cu bani luati de la mamica… Sa-ti tie Nava Mama naravul si avantul contribuabil sa aiba si eu o pensie…

    • June 23, 2014 at 11:08 PM

      Nu mai e ma nici pensia ce a fost. Eu de la 30 de ani tot incerc sa ies la pensie si imi gasesc astia tot felul de motive! Bine ca nu sunt batran, ca muream de foame.

  2. June 27, 2014 at 2:17 AM

    Nu știu ce tot faci. Colegii mei care se ocupă de programare și alte minuni ITeiste sunt foarte de treabă. Tac toată ziua, o plăcere să stau 8 ore cu ei. Mult mai ok decât colegele de la marketing, care vorbesc toată ziua și nu puteam să gândesc coerent când stăteam cu ele pe etaj.

    • June 28, 2014 at 9:58 PM

      Eu sunt ala care vine cu galagia. 😀 Am stat vreo 2 ani cu unii care nu vorbeau deloc si ajunsesem de nu mai scapam de poante si filosofii inoportune. Dupa ce am plecat au adormit la loc se pare.


M-a strafulgerat o idee

