12
May
14

Statui

Credeam, undeva in mintea mea, ca e o regula care zice ca nu trebuie sa-ti faci statuie pana n-ai murit. Si asta nu numai din cauza porumbeilor.

Am impresia ca asta e o regula care a disparut! E probabil o regula inventata de imperiul britanic, ca aia aveau stil, nu ca astia de acum, sau aia dinainte. Imperiul britanic nu-ti viola mama fara sa-i dea inainte o cina la un restaurnat luxos, chiar daca era nevoie de 10 baieti sa i-o bage pe gat. Cina, ma refer! Cum ziceam: stil! Un lucru rar, iti trebuie sute de ani de bogatie ca sa iti dezvolti: stil!

Eu respect stilul! Nu e cea mai buna solutie, dar e mai buna decat sa fii violata pe marginea drumului de armata rusa. Plus ca englezii au probabil si pula mica, si aia care o au mare sunt homosexuali, cel putin asa pare din filme.

Revenind la subiect ma uitam la concertul de apreciere al lui Hank Williams Jr., a nu se confunda cu tacsu. Care nu e Jr. Concertul de pe CMT, adica Country Music Television sau ceva. N-aveti voi de unde sa fi auzit d-astea pentru ca sunteti inculti! Dar canta ala cu gura mare de la Aerosmith: Aplauze!

Pentru curiosi p-aci canta! Canta si Kid Rock!!!111 Cine pula mea e Kid Rock?

Si acum a 2-a revenire la subiect. Ma uit la omul ala cum sta in public si ailalti il tot inchina ofrande si el rade si le da dreptate!

Vai Dex e cel mai tare bloger din blogosfera, si am iesit pe scena sa spun la toata lumea treaba asta!!!

Mie mi se pare o problema de incredere aici! Ca si cum ar veni Kid “Who the fuck is Kid Rock” Rock la tine si ti-ar zice: “Ba tu mi-ai tinut loc de tata!”, si tu i-ai zice: “Eu nu te cred vere, ia iesi tu pe scena si spune-mi ce mi-ai spus acu!!!” Si el saracu iese pe scena si iti spune o gramada de dulcegarii pentru ca tu esti prost!

Nu mi-e clar ce boli psihice trebuie sa ai ca sa fii incantat cand niste oameni ies pe scena sa zice lucruri frumoase despre tine!? Cu siguranta nu fac parte din colectia mea extinsa de boli psihice.

Insa una din bolile mele psihice imi spune ca “statuia” asta te diminueaza! Eu sunt Dex sunt o legenda, ma cac pe ea de statuie impreuna cu porumbeii mei kamikaze!!! Eu sunt Hank Williams Jr., sunt o legenda, ma doare in cur ce spune Kid Rock despre mine, n-are decat sa se stearga pe frunte cu scutecul meu pentru adulti, la concerte, ca eu sunt o legenda! N-am nevoie de confirmarea nimanui! Nu ies in fata sa zica unul sau altul cat de ciumeg sunt eu! N-am nevoie de ei, eu sunt o legenda, ei sunt in umbra legendei!  Stauia mea postuma nu exista pentru ca exista porumbei, exista pentru ca am existat eu.

Aaaa, vine cineva si iti spune in particular cat de mult te respecta? Asta e altceva! Asta e bine asta e frumos. Toti suntem oameni, toti avem nevoie de recunoastere, apreciere si incurajare. Asta nu te diminueaza, asta te intareste. Pentru ca e in particular.

Dar daca esti cineva, ai facut ceva pentru lumea asta, si vine unul sa-ti aduca ode in public, raspunsul corect este: ” Daca te mai prind vreodata ca vrei sa-mi stirbesti valoarea o sa ma masturbez cu oasele stramosilor tai si o sa ma sterg la cur cu cel mai misto bibelou pe care il ai in casa! Eu n-am nevoie de altii sa spuna lumii cine sunt! Eu sunt ceea ce sunt si lumea stie cine sunt, pentru ca am facut ceva pentru ea! Acum dispari 7 ani in Tibet ca sa nu mai fii un cretin!”

Pe bune!

6 Responses to “Statui”


  1. May 13, 2014 at 12:21 PM

    Dex, eu nu stiu de ce esti așa de arțăgos!
    Dar pentru că nu mai pot să mă abtin de atâtea laude si pentru ca nu am bani de bilet până-n Tibet – nici măcar dus-fără întors-, voi pleca de tot într-o văgăună!
    Porumbeii se căcăcesc pe tot ce am eu mai scump: flori, balcoane, statui, cișmele, dormitorul meu, dulapurile cu cele 500 de perechi de mănuși și gențile aferente, pe scrisorile mele și pe biletele de intrare la circ…
    Mă rog, nu-o mai lungesc! Adio Tibet, dar răman cu tine-n văgăună!

  2. May 13, 2014 at 4:02 PM

    Hank Williams Jr. ar trebui sa sa isi faca sepuku ca sa-si conserve ce I-a mai ramas din onoare.


M-a strafulgerat o idee

