01
May
14

Batranetea te transforma

E vorba aia, ca berea te transforma in femeie, ca nu mai poti sa conduci masina, ca vorbesti mult si prost si ca te pupi pe bot cu prietenii.

In cazul meu incep sa-mi dau seama ca batranetea ma transforma in femeie.

De exemplu am inceput sa devin destul de sensibil la mizerie. Imi aduc aminte cand stateam la camin cat namol aveam in camera si cum nimanui nu-i pasa. Ete ca acum a inceput sa-mi pese! Nu suficient ca sa fac curat mai mult de 2 ori pe an, dar, ce pana mea, nici nu sunt inca atat de batran. Dar simt ca intr-acolo ma indrept.

Alt aspect e ala ca nu mai am nici un chef de agatat. Nu ca as fi avut vreodata un chef deosebit, toata viata mea m-am gandit ca ritualul asta de agatzat femei e mult prea prostesc. Dar macar aveam bunul simt sa ma imbat pula ca sa pot discuta tampenii suficient de mult pana cand victima dragostea vietii mele era de acord sa ne vedem la o cafea. De preferinta la mine acasa, a doua zi. Acum sunt ca femeile! Ma spal, imi smulg parul din nas, eventual si din alte locuri, daca e d-ala alb, si stau si astept sa ma agate o fraiera. Evident ca, nefiind dotat cu tzatze, sau, ma rog, nu niste tzatze considerabile, schema asta nu merge prea grozav. Nu stiu la femei cum merge, asta e drept. Ca n-am experienta anterioara, sunt abia o adolescenta la capitolul asta, adica m-as combina cu una care vine cu o sticla de vin si miroase frumos. Chiar daca si-a bagat ciorapi in sutien.

Alt aspect mi-e putin mai neclar. Vorbesc cu tot felul de oameni care merg la munte si stau prin tot felul de cabane, sau refugii sau alte chestii de gen. Si tot povestesc ei ce misto a fost, si cum erau norii de pe munte, si privelistea si mirosul de aer curat si cerul, si eu nu pot sa zic decat: “Nici mort nu ma prindeti!!!” De ce? Pai, povestea e misto, muntele si astea, dar eu nu imi imaginez decat miros de picioare si de transpiratie  de la zeci de oameni bagati intr-o cabana insalubra plina de paianjeni d-aia mari!!!!!!! Si basini, am uitat basini, muntele fara basini e ca si cum ai sta la tine acasa, cu geamul deschis.

Ziceam ca aspectul asta mi-e neclar, si mi-e. Mi-e neclar pentru ca ma gandesc ca femeile sunt atrase de mirosul de picioare si de transpiratie si de basini. Ca altfel n-ar umbla cu barbati! Persoana de fata fiind inclusa, mai putin ultima parte, ca eu nu ma pot manifesta astfel decat in particular. Este ca femeile sunt niste fiinte in genere un pic cam dezgustatoare?

Daca stau bine sa ma gandesc cred ca ma trasform intr-o lesbianca! Poate ar fi momentul sa ma rad si prin alte zone…

 

 

10 Responses to “Batranetea te transforma”


  1. May 2, 2014 at 12:56 PM

    Hahahahaha! Deeex, am văzut paianjeni de o sută de ani! Ooo, parcă țesuseră perdele!
    Nu făceau pârțuri! Sau poate nu le-am auzit, că de mirosit nu puteam, că eram cu nasu-n batistă!
    Dex, hai să te programez la cosmeticiana mea! Te jupoaie cu milă! 🙂
    Bună dimineața, Dex, Cred că e vineri!

  2. May 3, 2014 at 2:11 PM

    Bai dex, ori ca ai dat cu pumnul ori cu articolul asta ai obtinut acelas efec: maxilar mutat. Faza cu muntele de basini m-a facut KO!

  3. May 7, 2014 at 10:49 AM

    off topic, nuş ce dreacu are uărdpresu ăsta că am intrat aici şi ieri şi alaltăieri şi n-am văzut postarea asta.
    on topic, poate pe tine te-o transforma, eu sunt cel puţin la fel de dus cu pluta ca acum 10 ani :))

  4. 10 picatura
    May 18, 2014 at 11:14 AM

    fata , tie-ti trebuie 2 chestii: job si femeie. astea or sa te impiedice sa mai ai orice alte ganduri. (bine, a doua e de presupus ca te va trimite catre traseul drag tie : termopane, tigle si faianta.) pentru job te pot ajuta, am un prieten care cauta disperat urme de inteligenta in It. la femei nu ma bag! nu de alta, dar boemul pe care l-am trimis la randevu’ nu mi-a dat nici azi, al doi ani dupa, berea promisa. si fara comision nu lucrez !!!
    ah…si inca ceva, nu stiu mufa normala s-o roada ce face barbac’su pe munte cat timp se spala cand vine in domiciliu (si presupune ca foloseste prezervative). bine, stiu tanti care merg pe munte, dar alea intra la sectiunea “scriere azteca”


M-a strafulgerat o idee

