10
Apr
14

Oferta speciala in weekend

Cica, zice Boemul ca e o filmare ceva la un film indian, cu batalia de la Posada! Cred ca e aia in care Basarab a aruncat cu bolovani in tancurile fascistilor, daca nu ma insel, dar sigur nu ma insel. Se pare ca tot felul de blogeri, si alti fatalai, o sa se imbrace in costume medievale si o sa-si dea cu sabiile in cap, ca fetitzele. Banuiesc ca pe la jumate o sa inceapa sa danseze, ca de, e film indian. Si mai apoi o sa se traga de par, pe motiv ca unul a dat prea tare cu sabia.

O sa ziceti cu siguranta: “Pai Dex, tu esti prea smecher ca sa alergi imbracat in Russell Crowe pe campii, si sa te prefaci ca ti-a dat inamicul cu buzduganul in mecla!”

Si evident ca asa e. Eu n-am nevoie sa ma imbrac in nimic, ca sunt la fel de invincibil si-n pula goala, ca si in tank! Dar sunt si super inteligent, si d-aia am realizat care e oferta speciala aici.

Va dati seama ca indienii astia sigur nu te pun sa semnezi nimic. E ca la hipioti, astia cred in bunatatea universala, dragostea intre oameni, horoscoape si alte inventii. Asa ca, odata imbracat in armura, si cu sabia in mana, si cu un bloger pirpiriu in fata, la care ai comentat o data si ti-a dat ignore, pentru ca ai fost prea inteligent, nu te opreste nimeni sa nu-l descapatzanezi un pic!

Accident de munca! Iti cer scuze, stergi sangele si creierii de pe armura sa nu puna indienii sa platesti curatatoria, si gata!

Va spun eu, nu aveti cum sa iesiti in pierdere la petrecerea asta. Si daca cumva nu primesc decat blogeri la filmare, nu e problema, le ziceti ca sunteti Doxatul Dex, ca eu nu ma supar!

Aveti grija totusi sa-i descapatanati din prima, ca blogerii astia pastreaza ura ani in sir. Am vazut eu cum s-au batut ca chiorii trei blogeri la promotia de box a lu’ Gillette! Ceva de speriat nene. Noroc ca nu prea se ocheau, ca de, cu mouse-ul e un pic mai altfel. Daca nu va simtiti in siguranta sa le dati la gat direct, eu zic sa le taiati un picior prima data! Dupa aia ar trebui sa fie simplu!

9 Responses to “Oferta speciala in weekend”


  1. April 11, 2014 at 8:54 AM

    Deeex, ce-mi place filmu’ul!
    Roluri de zână nu distribuie? Că medievalii erau cam tâmpiței, credeau în zâne, potire și alte aiureli, vorba preferatului tău, Mark Twain, în aventura la Curtea Regelui Arthur!

    • April 11, 2014 at 10:23 AM

      Pai nu stiu La Fee, mergi si tu acolo, transforma 2-3 blogeri in ratze si vezi daca te angajeaza.

      • April 11, 2014 at 11:04 AM

        Când trei rațe merg la câmp, una merge înainte!
        Cred că unii sunt gata transformați în gâște proaste!
        Dex, am primit rolul de Zâna Corcodușa deja! Nu mai trebuie să fac nimic altceva decât să scuip petale în ochii trecătorilor figuranți! Da, acținea de la Posada se poate plasa în timpul primăverii. În timp ce figuranții dau cu bolovani în craiul semeț ce urcă la Posada, eu trebuie să scuip petale de corcoduși.
        Acum caut meditator de scuipat semințe, că trebie să scuip cu efect!
        Te pricepi să scuipi semințe ca Mărgelatul? Că plătesc bine, (da, aș vrea eu în natură, dar nu vrea nimeni) …

  2. April 11, 2014 at 3:35 PM

    Dex, cred că esti printre puținii care au văzut Monty Pithon and the Holly Grail și au trăit să posteze clipuri din el!
    Neep!

  3. April 11, 2014 at 3:37 PM

    Ah da, dați-le la gioale bloagărilor și pentru je! Nu uitați să-l miruiți pe groparele când nu e pe fază Boemul, care probabil o să fie singurul lui aliat, he he!

  4. April 14, 2014 at 8:38 AM

    Lista de victime, fatalități ceva?


M-a strafulgerat o idee

