06
Mar
14

Ucraina + Romania = degeaba

Am vrut sa scriu despre Ucraina, dar m-am razgandit de multe ori, vazand ca situatia e foarte bine explicata de altii.

Rusia ne ameninta, America ne apara, chiar si cu vapoare, Putin incearca sa prosteasca lumea dar bravii jurnalisti vestici nu-l lasa, Traian Basescu vrea la negocieri.

Situatia pe scurt pe intelesul oricarui roman: Rusia = Balaurul, America = Sf. Gheorghe, Ucraina = Ileana Cosanzeana. Fortele raului au atacat bastioanele democratiei si numai America ne mai poate salva! Si UE? FUCK UE! Asta este tot ce veti afla din presa vestica si presa de pupatori in cur a tarilor bananiere, si asta e tot ce trebuie sa stiti. Altceva chiar ar fi in plus, tinand cont ca situatia asta functioneaza foarte bine de multa vreme, si toata lumea crede cu ardoare in chestiile astea. Ah, si inca ceva, Romania a fost prinsa un pic nepregatita de toata povestea asta, dar nu-i problema, data viitoare!

crimea river

In alta ordine de idei asta e un moment bun pentru ca rusii sa se simta mandrii. Si eu m-as simti mandru daca statul care ma reprezinta ar da doi lei pe mine, mai ales daca as locui in alta tara. Stiu, stiu, e propagana de la Moscova, cunoscuta propaganda de la Moscova care ne inunda televizoarele zi de zi cu filme patriotice. Dar totusi, eu daca as fi rus in Ucraina m-as simti mandru, sau macar mai in siguranta.

Romania evident este impartita intre ura traditionala fata de rusi si realizarea ca rusii ar putea veni sa ne futa din nou. Este o situatie contradictorie care a pus in dilema foarte multi razboinici romani ai internetului. D-aia multa lume se roaga la NATO in zilele astea, ca ar fi de cacat dupa ce i-am injurat atat pe rusi, sa vina sa ne bata. Dar nu e problema, NATO ne va apara! Mamele astea din tarile NATO abia asteapta sa le moara copiii pentru o tara de cacat , plina de curajosi virtuali. Ce vrei, asa sunt obiceiurile la ei acolo!

Evident ca tara vecina si prietena cu America, Romania vrea la negocieri! Din fericire nimanui nu-i pasa. Asta a fost usor de lamurit.

In esenta, Romania si Ucraina sunt tari foarte asemanatoare. In sensul ca ambele sunt tari bananiere, care au iesit de curand de sub jug, si ambele vor inapoi sub jug. Romania a reusit schema, slava domnului, deci, asa cum ne arata istoria, o sa o ducem foarte bine de acum inainte, fara sa facem nimic. Ucraina nu a reusit chestia asta, iar acum este in situatia de baiat pirpiriu, fara prieten, la puscarie. Dar nu e problema, istoria ne arata din nou ca un prieten se va gasi. Singura diferenta aici e ca noi ne-am ales iubitul, asemanarea fiind tot in cur.

Din toata chestia asta cel mai rau o sa iasa oamenii. Dar asta nu e o problema, pentru ca majoritatea o merita.

Cred ca de fapt d-aia n-am scris eu de Ucraina, pentru ca mi-e foarte sila sa-mi mai bat capul cu toti handicapatii si situatiile de rahat in care vor ajunge inevitabil. Fuck Ucraina!

5 Responses to “Ucraina + Romania = degeaba”


  1. 1 picatura
    March 6, 2014 at 11:15 PM

    asta e cel mai bun argument pentru postarea anterioara.
    cred ca trebuia sa inversezi ordinea. parerea mea!

  2. March 11, 2014 at 9:04 PM

    Te cred si eu ca Fuck Ucraina. Eu as face asta in fiecare zi. Dupa polace, ucrainiencele iau locul 2. Pe locul 3….hm……..nu cred ca merita cineva locul 3.


M-a strafulgerat o idee

