27
Feb
14

My penis, superstar!!!


Eu sunt un tip pudic. Eu nu-mi arat penisul la toata lumea. In ordine cronologica mie mi-au vazut penisul mama si tata, eu, niste baieti cu care am jucat basket in pwela goala de ciumegi ce eram, tot felul de femei probabil maritate sau lesbience, scoala generala numarul 13, cu care am intrat intr-o seara din greseala pe chat, si toti vecinii care stau la fereastra.

Acum aflu cu stupefactie ca penisul meu e accesibil intregii lumi doar pentru ca mi-am sunat forta prietena pe Yahoo!, complet intamplator si printr-un complex de imprejurari care nu mi-au permis sa-mi completez fracul si cu o pereche de pantaloni, asa cum era planul initial, inainte sa ma apuc de baut, ca sa-mi fac curaj.

Desigur in articol zice ca doar englezii mi-au vazut penisul, dar asta este absurd! In momentul in care englezii au avut poze cu mine deszbracat sunt convins ca le-au trimis la americani, care le-au trimis la evrei. Apoi un agent special neamt i-a facut probabil o gluma foarte buna Angelinei Merker, in care intra oarecum si penisul meu. Si tot asa, dintr-una in alta, penisul meu a ajuns superstar!

Ca sa parafrazez un cantec: “Big in Japan!!!”, ca cantecul “Small in Romania!”, inca nu s-a scris. Poate Smyly, cand e pregatit sa renunte la SF-uri.

Ce-i drept aveam o banuiala ca ar mai fi un personaj care se uita la penisul meu, si anume Dumnezeu, care are mare grija sa nu te masturbezi, sau sa-ti bagi penisul in chestii cu care nu esti insurat. Ca sa scurtez povestea la maxim : de mine n-a avut mare grija! Ce-i drept nici n-am facut excese, dar asta nu inseamna ca nu ajung in Iad, asa ca “no harm done”, cum ar veni.

Acum am aflat ca e un caporal undeva care mi-a facut un dosar:

“In urma investigatiilor desfasurate cu precadere prin metode electronice de supraveghere a traficului de date de mare viteza, cunoscut si sub numele de ‘internet’, s-au constatat urmatoarele:
– suspectul Dex are in dotare un penis
– penisul suspectului Dex se clasifica pe scara Goldstein-Djiboto Mobumbu ca numarul 3
– acelasi penis prezinta o culoare deosebita si suspecta, rezultat probabil al consumul de droguri, sau al unei boli necunoscute, sau al unei camere video cu rezoluatia 230 pe 200 de pixeli
– grosimea este greu de estimat, chiar si pe imaginea marita pe care mi-am atarnat-o in dormitor
– in ciuda acestor factori cer permisiunea sa-l iau de barbat pe numitul Dex, din motive personale”

In incheiere, ai incurajez pe toti cei (si cele) care au imagini cu penisul meu, sa-si faca insigne, si sa se masturbeze in liniste.

11 Responses to “My penis, superstar!!!”


  1. March 3, 2014 at 12:49 PM

    Esti dus rău dexule! Faza cu insigna este o cruzime!

  2. March 3, 2014 at 2:57 PM

    Si zi așa, Dex, să ne facem însigne…
    Avem voie și cu fundițe sau fără?

  3. 6 picatura
    March 3, 2014 at 7:59 PM

    doua probleme!
    1)n-am poza. poti fii amabil?
    2) eu vreau colier!
    si-a treia: in liniste pt ca vrei tu? de preferinte nu se tine cont?

  4. March 3, 2014 at 8:59 PM

    Am fost convins ca o sa gasesc vreo postare despre implicarea Americanilor in Ucraina si implicatiile geopolitice si dau de penisuri. Asta gaseam si la Maruta. Nu mai sunt oameni cu cultura generala in tara asta. Sa-ti fie rusine.

  5. March 4, 2014 at 4:41 PM

    Deci m-am razgandit. Adevarata cruzime este abia cand legi snurul. Strans auzi?! Strans!
    😀


M-a strafulgerat o idee

