24
Feb
14

un american, un rus si un roman…

good-bad-ugly

… au intrat intr-un banc.

De ce oare bancurile noastre sunt cu niste popoare calumea si … cu romani? Oare asa e peste tot? Oare in Ungaria, este un american, un rus si un ungur? Oare in China, e un american, un rus, si micutul Xi Zaping, care se intorcea de la scoala? In America ori fi doar doi americani si un rus? Suna cam prost bancul asta.

N-am chiar nimic impotriva ca poporul meu sa se compare cu popoare mai civilizate, mai marete, mai importante. Dar nu vad treaba asta, vad tot oameni care o iau la fuga pe rosu, desi cand au incercat schema in America s-a oprit circulatia de pe toate 8 benzile ca sa-i lase pe babuini sa treaca.

Am impresia ca de fapt comparatia se face ca intre Ponta si Napoleon. Desigur unul a construit un imperiu, a introdus egalitatea religioasa si o mare parte dintre drepturile omului, in timp ce cucerea Europa, dar macar Ponta nu e pitic.

Ne comparam cum ei doar ca sa radem de ei. Sa le gasim nod in papura. Stiti voi, razboiul stelelor, cursa inarmarii, internetul, si romanul scoate un chibrit si zice: “Daca-l aprinzi din prima te las sa mi-o tragi!” Si asa a demonstrat romanul cat de mult mai inteligent e, la lucruri care nu conteaza, nicaieri alt-undeva decat in bancurile proaste de la tine din sat.

Desigur, morala e ca romanul e inventiv la gandire. Prost si sarac, dar inventiv. Asta creeaza o lume mitica a romanului care desi este tot timpul cel mai destept, si are raspuns pentru orice, nu poate niciodata sa faca nimic. Adevarul e, ca eu inteleg perfect situatia, si eu sunt inventiv si inteligent, si eu am aceeasi problema: “Sunt inconjurat de prosti!”

Asta este doamnelor si domnilor drama acestui popor deosebit! Este inconjurat in exclusivitate de inferiori. Americanii sunt prosti, Rusii sunt betivi si nespalati, Bulgarii au ceafa lata, Ungurii nu stiu romaneste, Moldovenii miros urat, Italienii sunt obsedati de sex oral, Francezii sunt fitzosi, Nemtii nu stiu sa faca decat ce li se spune, Olandezii sunt drogati, Grecii sunt lenesi, Sarbii sunt rasisti, Englezii sunt urati, pentru ca sunt toti rude, Arabii sunt fanatici religiosi si calculatoarele iti instaleaza virusi si-ti sterg lucruri fara sa te intrebe!!!

Ce nu inteleg aici, este de ce romanii nu sunt la fel de xenofobi cum sunt eu de anti-social? Adica, solutia e simpla: Singura noastra sansa e sa fim singuri! Eu unul lucrez din greu sa-i fac pe toti din jurul meu sa se sinucida, ca sa-mi pot atinge adevarata valoare, de ce nu incearca poporul roman sa omoare toti strainii?

Asta e o dilema la care o sa incerc sa raspund alta data.

8 Responses to “un american, un rus si un roman…”


  1. February 25, 2014 at 3:56 PM

    In America bancurile sunt cu un american, un canadian si un mexican. Gata.

  2. April 7, 2014 at 10:41 PM

    Ai uitat țiganul 😀 Eu așa știam bancurile, cu patru personaje de-astea ilustre.
    Xenofobia noastră a îmbrăcat o formă de ospitalitate exagerată, cred. E un fenomen interesant. Și scârbos de ipocrit, uneori, mai ales dacă ești indispus și observi cum pe de-o parte îmbrățișăm străinii aștia, iar pe de altă parte îi judecăm, bârfim și facem mișto de ei. Că oricum nu pricep ei românește.


M-a strafulgerat o idee

