28
Jan
14

Sa ne ajute Dumnezeu

De preferinta nu ca pe copiii care mor de foame prin tarile africane, fara nici o vina. Aia nu.

M-as gandi ca nici ca pe aia care au murit de cancer, ca si aia s-au rugat.

Poate sa ne ajute ca pe penalii care au scapat de puscarie! Aia ar fi bine! Dar nu stiu cat s-au rugat, si nici nu stiu, macar, daca erau crestini.

Sa nu ma ajute ca pe aia care au picat cu avionul!

Sau ca pe aia de pe Titanic! Dar aia erau bogati, deci au incalcat treaba aia cu “sa nu vrei ce are vecinul”, asa ca nu se pun.

As vrea sa nu ma ajute ca pe aia de pe Titanic care bagau carbuni la motoare! Ca pe aia nu! Daca nu cumva au scapat toti…

Sa ne ajute Dumnezeu ca pe aia care au scapat cand au sarit de pe bloc! Nu ca pe aia care au murit cand au sarit de pe bloc, multi mai multi, dar probabil si mult mai pacatosi.

Sa ne ajute ca pe aia care au castigat razboiul, nu ca pe aia care l-au pierdut.

Daca ar fi sa fie pe alese, as prefera sa ma ajute Dumnezeu sa mor impuscat in cap, nu in stomac, ca sa mor in chinuri in 3 zile.

Nu mi-as dori chiar deloc, sa mor inecat in mlastina! Sau sa alerg fara picioare pe vreun camp de lupta.

As prefera sa ma ajute Dumnezeu sa raman intreg. Si aici nu vorbesc de apendice, vorbesc de degete, maini, picioare, plamani, si alte lucruri pe care le pierd necredinciosii.

De preferinta, daca raman intreg sa n-am nici cancer sau SIDA, asta ca sa fie clar, poate nu se intelegea de dinainte.

Nici ebola, as prefera. Nici ciuma, nici lepra. Nici parkinson, n-as vrea. Nici altzheimer, sau d-asta as vrea? Nu mai stiu.

Cel mai important, cred ca e sa fii sanatos. Sa ne ajute Dumnezeu sa fim sanatosi!

Si sa nu picam in mlastina! Si sa nu ne pice o caramida in cap!  Si sa nu ne ingroape nimeni in ciment de vii, si aia ar fi bine. Nici sa nu ne electrocuteze, desi pana la un anumit punct tot sanatosi am fi.

Nici nu vreau sa mai imi doresc bogatii sau femei, ca deja mai trebuie sa scriu 200 de pagini.

Amin.

P.S. Nu Idi Amin, ala e alt baiat.
P.S. 2. Adica nu m-am semnat, am zis sa fie o incheiere crestina.
P.S. 3. Cica in araba “amin” inseamna credincios. Dar pana mea, noi suntem fii lui Traian.
P.S.4. Si ai lui Decebal.
P.S.5. Dar nu suntem fii lui Traian si ai lui Decebal, suntem fii lui Traian si ai niscaiva femei, si ai lui Decebal si niscaiva femei. Ca sa nu se inteleaga gresit.
P.S.6. Nu, Dumnezeu nu e de acord ca sa clonezi copii din 2 barbati! Nu e si gata! Nu vreau sa mai avem discutia asta!
P.S.7. Poate Dumnezeu ar fi de acord ca sa existe copii intre Di Caprio si Brad Pitt. Dar trebuie sa va rugati ceva mai mult. Eu nu sunt curios cum ar iesi.

3 Responses to “Sa ne ajute Dumnezeu”


  1. January 29, 2014 at 9:44 AM

    PS-urile sunt ceva de coma, mai ales ultimile. Roaga pe Oama sa-l puna pe peloponezul ala mic sa iti picteze cum ar arata copchii lui Brad Pit cu Di Caprio. Eu deja stiu. Blozi!

  2. March 13, 2014 at 12:45 AM

    Foarte interesant. Un articol care vorbește despre ceva care nu cunoaște.


M-a strafulgerat o idee

