27
Jan
14

Impresii de Hollywood

soldier_crying

Cred ca nu e nici un secret pentru nimeni ca nu sunt mare fan Hollywood! Sau ma rog, mai ales in varianta moderna in care evreismele sunt la tot pasul, desi audienta se presupune a fi americana, iar calitatea este ori la pamant, ori “remake”.

Adevarul e, ca lasand la o parte chestia de mai sus, Hollywood-ul a fost, si e, un organ de propaganda la fel de evident ca Pravda, Scanteia sau Vocea Americii.

Sa luam cea mai puternica armata din lume, adica armata americana, nu aia evreiasca, desi si aia au aceeasi impresie, cu toate ca stau cu curul in avioane donate de altii.

Armata americana n-a castigat in viata ei nici un razboi! Ce-i drept a facut praf niste tari bananiere sau desertice, dar de fiecare data cand inamicul a avut vointa sa duca lupta pana la capat, sau a beneficiat de echipamente care se apropiau, cat de cat, de tehnica de razboi americana, armata americana a supt-o cu abnegatie. Vezi Corea sau Vietnam.

Aici Hollywood-ul intervine din doua puncte de vedere. In primul rand ei sunt aia care imprastie mitul asta ca armata americana e ceva deosebit de puternic, vezi 20.000 de filme despre subiect, iar in al doilea rand intervine cand retragerea este necesara, din cauza de: “au! ne-am luat muie!’ cu tot felul de filme lacrimogene cu soldati care lupta pentru libertate, dar nu sunt lasati de oamenii rai sa salveze copii si maicute de la virginitate. Absolut gretos daca ma intrebati pe mine! Vietnamezii aia au murit milioane, si sunt zero filme despre ei. Si nemti, si rusi au murit milioane, si tot zero filme, daca ne mai intoarcem un pic in trecut.

Alt aspect propagandistic, e aspectul pro evreiesc. Toate personajele principale evreiesti sunt jucate de actori aratosi si cu priza la public, gen “Lupul de pe Wall Street”. Culmea ca majoriatea “americanilor” din filme sunt evrei, dar de, n-ai de unde alege, ca nu sunt multi ne-evrei la Hollywood, iar aia se tin de mana cu Mel Gibson si Charley Sheen si asteapta sa le arunce si lor cineva un rol. In acelasi stil toti arabii sunt teroristi sau complet cretini.

Alt aspect, pe care nu-l vad neaparat ca propaganda, ci mai mult ca stil de viata, si despre care am mai zis, e ala social. Toate femeile sunt curve si toti adolescentii sunt oligofreni si imposibil de controlat. Chiar nu o fi nici o femeie fidela? Macar asa din cauza de penis giganticus, daca nu din motive mai filosofice? Cred ca aici e mai mult influenta stilului de viata actoricesc: cand stai plecat de acasa 10 luni pe an cam greu sa mentii o relatie. Am auzit ca si filmele facute de marinari au aceeasi problema.

Asta cu adolescentii e cea mai enervanta. Mai ales ca de obicei adolescentii sunt jucati de actori de peste 20 de ani, ca nimeni nu vrea sa ajunga in puscarie pentru pedofilie. Acum eu stiu, a trecut multa vreme de cand eram adolescent, si, recunosc ca am trait si eu niste perioade haotice si mi-am facut sa sufere destul familia, dar un regim echilibrat de bataie si lipsa de bani m-a linistit intr-un final.

Stiu, poate nu am ajuns tot ceea ce puteam sa fiu, poate acum eram un Mozart sau vreun creator celebru de moda, dar, sa privim partea buna a lucrurilor, macar nu am enervat tot restul planetei cu crizele mele hormonale de virgin, cum fac adolescentii din filme, lucru mult mai important pentru societate decat frustrarile mele, cred eu.

Ce ar mai trebui sa zic? Ca majoritatea barbatilor sunt niste macho penibili, cu comportament identic cu adolescentii de mai sus? Asta e mai veche, cautati niste poze cu Roman Polanski din tinerete. Ca realismul, la orice, de la tamplarie la operatii pe cord, e undeva intr-un sant cu siringa in vena si vrea sa se sinucida? Cateodata ma gandesc daca aia care fac filmele astea au iesit vreodata din casa, sau din cartier. Si nu-mi spuneti ca asta se vinde, ca nu e adevarat, asta se vinde ca altceva nu e.

In concluzie, singurele chestii bune de la Hollywood, in perioada moderna, sunt erorile, sau filmele cu buget redus carora nici un mahar nu le-a dat atentie, ca sa le futa definitiv. Sistemul mi se pare unul defect, fara imaginatie, rupt de realitate, rasist (vezi influenta evreiasca, aia care nu exista), politizat, comercializat si, in final, complet tamp.

8 Responses to “Impresii de Hollywood”


  1. January 28, 2014 at 8:46 AM

    io zic că şi printre actriţe sunt destule chestii bune 🙂

  2. 3 val
    January 28, 2014 at 11:16 PM

    pe mine ma enerveaza ca toti barbatii de succes, fie ca sunt soldati, scriitori, avocati, gunoieri, prezentatori de meteo, din filmele americane au muschi. cum isi da unul camasa jos, cum sar pectoralii prin pixeli. ma gandeam asa, ca prostul, intr-o zi: oare actorii aia, daca n-ar fi platiti cu milioane pentru roluri, ar mai avea muschi?

    • January 28, 2014 at 11:34 PM

      Nu cred ca-ti trebuie milioane pentru muschi. Iti trebuie ori steroizi, ori multa munca, ca sa faci niste muschi de doi lei. Si genetica, si aia e importanta, ca altfel ies muschii strambi.
      Mai exact muschi cresc pe toate drumurile, asa ca Hollywood-ul e nevoit sa ia la nimereala din ei. Asa s-a nascut Vin Diesel.

  3. January 29, 2014 at 12:18 AM

    Nici io n-am gustat „The Wolf of Wall Street”, dară sinceră să fiu încă încerc să-mi dau seama de ce. Poate pentru că marii brokări milionari mi s-au părut de fapt a fi ca alea de la teveu de te pun să ghicești cuvântu și vorbesc întruna. Știi tu, alea de plătești ca să le suni mai mult decât se plătea pe vremuri la 89.89 și singura mulțumire e că mai auzi pe câte unul că le spune să sugă pula. Cert e că m-am cam plictisit la un moment dat. Suficient cât să nu mă mai uit la film și să-i văd finalul abia a doua zi.
    Și apropo de armată, am văzut „The Human Race”, hilm care mi-a cam plăcut așa oleacă. Daaaar evident că cei mai cei din film erau doi veterani din armata SUA. Gen d-ăștia care au luptat prin ceva deșert să apere democrații ori ce mai mint ei că apără. Și evident că acolo apărea și musulmanu care se ruga și scârba de business woman americancă ce-i zicea că „ei sunt de vină pentru tot” și dup-aia, la adresa altuia, că „fucking strangers”. Că doară americanii îs popor vechi, cu rădăcini adânci în pământul ce-l ocupă, nu ca nenorociții ăștia de străini 😀

    • January 29, 2014 at 9:16 AM

      N-am vazut asta cu lupul, interesul meu pentru filmele care incearca sa umanizeze javrele de pe Wall Street este zero. M-as duce la cinema pentru un film in care mor toti, dar ma tem ca mai am de asteptat.
      Astalalt pare sa repete o poveste care a aparut deja in vreo 1000 de filme, ce-i drept povestea nu e pobabil punctul lui forte. Poate mi-l iau doar asa ca sa sustin industria de filme americana, sau mai exact suedeza.


M-a strafulgerat o idee

